Gå til innhold

Skal være MEG


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

jeg er trist i dag. Og da stenger jeg gjerne alle følelsene ute, og forandrer meg som person. Og i morgen skal jeg til psyken. Det er så lett å ikke være den jeg er.

Men jeg håper jeg er meg i morgen. Har aldri forsøkt å ikke skifte personlighet. Det er så automatisk.

Bare at det er så vanskelig å være meg. Så tungt og trist.

Samvittighetskvaler, for mange tanker, redsel, ensomhet.

Vet ikke om jeg klarer å være meg, jeg kjenner det kribler, jeg vil forandre meg, er urolig, og vet jeg kan gi etter så blir alt bedre. Litt kynisk blir jeg.. kald og rolig, beregnende og manipulativ.

jeg kan være den onde, den trenger å bearbeides den også..

bare at jeg trenger å snakke om noe.. og da må jeg være meg. ellers ser jeg på saken helt annerledes, og det er ikke den siden av saken jeg vil legge frem. jeg vil legge frem redde , lille, sårbare jeg. men vet ikke om jeg tør.

men nå fikk jeg iallefall sortert tankene mine litt, så takk for at dere var her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...