Gå til innhold

Befinner meg i et "vakum"....


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt HVA jeg er for tiden...

Jeg har fått litt søvn de siste par dagene, takket være et enkelt råd fra en viss "ikke undertegnet".

Har masse positiv energi på jobben , og jobbet lenge idag for å slippe å dra hjem...

Men....før eller siden MÅ jeg jo....hjem til en følelse av vakum...som en virvelvind skapt av positive og negative krefter som møtes....På den ene siden "den vellykkede" som sier "Du klarer deg jo bra, -hva er det du sitter å sipper over? Du vet jo at kommunikasjon går begge veier ,-vil du treffe folk må du GJØRE NOE SJØL!"

...og på den andre siden pessimisten som skuler over på den vellykkede og sier : "-Din løgner og bedrager, du er bare oppspinn!

-Tror du virkelig at du hadde sittet her alene kveld etter kveld dersom du var så vellykket?

Våkn opp, mann!

DETTE er virkeligheten: Du har IKKE noe liv! Og du kommer mest sannsynlig aldri til å bli istand til å skaffe deg et heller..."

Så ; her sitter jeg altså; i totalt villrede..jeg har legetime i morgen....hadde tenkt å prøve å begynne i terapi evt. prøve antidepp...(?)...men hvor ER jeg hen, akkurat nå....rent mentalt, mener jeg ..?

Jeg må jo innrømme for meg selv at ; Jeg har det IKKE bra...kan ikke diskuteres , det der....men hvilke grenser skal trekkes hos legen i morgen? Blir det riktig å vise ham et utprint av "det aller verste" av "TRISTIAN`s bekjennelser"?:-)

Det blir feil å si at jeg er "suicidal" idag...selv om tankene ligger i bakhodet...som et slags passivt, latent "dødsønske".....?

Jeg har prøvd å stille meg selv spørmålet i noen "sterke" øyeblikk, og må innrømme at jeg får et lite stikk ;

"Hadde vært greit, det" -liksom....? Du skal dø før eller siden, uansett.. så hvorfor gå i motbakke i 50 -60 år til?

Jeg har faktisk noe som kan ligne et " dødsønske" -uansett sinnstemning.

Spør meg selv hvor "godt" jeg må ha det for å ville "bli her".....?

Jeg vet bare ikke....kanskje jeg ikke kan bli fornøyd...noen gang...?

MMM....må smile litt underfundig av meg selv....etter dette innlegget å dømme, vinner pessimisten hver gang jeg "bretter ut sjelen".......hvis jeg har noen.....?

Vicca?

-hvis du leser dette ; Nattprat ? Høres greit ut det...men jeg trenger litt info...?

Skal prøve å ta et par dagers "pause" fra D.O.L nå...

--må passe meg, så det ikke blir en "livsstil".....:-)

Skal slå på tv`n og legge meg å sove nå....

God natt....alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...