Gå til innhold

vondt på venstre side under siste ribben

Anbefalte innlegg

Kvinne 54 har hatt vondt på venstre side under siste ribben i lengere tid.Hva kan det være?Bukspyttkjertelen?Tykktarmen? Eller er det bare noe uvesentlig?Jeg hadde betennelse i spiserøret i sommer,så jeg tror ikke det er det som er problemet.Jeg er ikke lege så derfor spør jeg deg hva du tror det kan være.

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til smulte. Smerter under venstre ribbebue er vanligst tykktarm; typisk da er at smerten har knip-karakter; dvs. kommer og går. Milten er også lokaliser her, smerter fra denne gir oftere konstante smerter og klem-følelse. begge deler bør undersøkes av lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...