Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei! Var inne her og leste for noen måneder siden, søkte etter gode råd for jeg ville slutte å røyke! Jeg har røkt i over 25 år, og har prøvd å slutte noen ganger, var egentlig ganske lei av å røyke. Vel nå er det over 3 måneder siden jeg sluttet, egentlig er det 15 uker og en dag, holder nøyaktig regnskap. Motivasjonen min har vært penger og trivsel. Deilig med et røykfritt liv!!! Og pengene, vel jeg regnet at det blev 250,- i uken spart, eller kr 1000,- i måneden. Hittil har det blitt xbox med endel spill og et antal dvd-filmer!!!!! Men det jeg egentlig ville fortelle er at dette har (hittil bank i bordet) gått veldig lett! Har ikke vært sugen i det hele tatt. Venner kan fremdeles røyke så my de vil hjemme hos meg og jeg besøker røykerommet på jobben et par ganger daglig, det blir bare kaffe på meg da! Men jeg tillater meg en cigar eller to til en cognac eller to i helgene. Hittil har jeg røkt 11 cigarer på 14 helger, det synes jeg er helt ok. Er veeeldig glad i en cognac på lørdagskvelden etter et godt måltid med deilig rødvin til! Ønsker alle dere som prøver, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85701-gikk-lettere-enn-ventet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kerchak Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg også har sluttet. Etter mange år med "20-om dagen" ble jeg plutselig lei. Sluttet brått og de første 4 uker var ikke lett. Gjør det som skal til. Blir du helt umulig å ha med å gjøre gå og legg deg. Gjør ALT unntatt å røyke. Hvor jeg har brukt mine penger på? Vel av en eller annen grunn har jeg aldri fått tatt lappen. Pengene som jeg blåste opp i lufta gikk med til kjøretimer. Hvor jeg står idag? *røykfri i 2,5 år...... *siden 1,5 år i besittelse av førerkort (og dét er praktisk med 2 barn i huset...) *helse og kondis som jeg kan være stolt av... Så, selvom det kan være beinhardt i perioder, kan du klare det. Lykke til alle dere som er i sluttprosessen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85701-gikk-lettere-enn-ventet/#findComment-509741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.