Gå til innhold

holder på så lenge


Gjest overasket

Anbefalte innlegg

Gjest overasket

Akkurat fått meg ny kjæreste og det fungerer bra. Men det er en ting som plager meg litt: Sexøktene varer litt for lenge. Kanskje det er jeg som er rar, men når jeg er utslitt og begynt å bli litt sår kan han fortsette i det uendelige. Når det holder på å gå for han roer han det ned slik at han holder ut lenger. Ofte ber han meg om å roe det ned også (av samme grunn) På slutten kan dette ofte bli kjedelig og slitsomt. Er redd for at han skal bli såret om jeg sier noe. Noen som kjenner seg igjen? Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg syns du skal si til ham at han kan la det gå. det er ikke om å gjøre å prestere et Maratonløp på 42 km. Han tror kanskje at det er nødvendig for at du skal få din orgasme. Det kan være det han har lært, at menn må vise hensyn, ikke la det komme for fort. Så slår han om i det motsatte.

Eller problemet kan være at han ikke klarer å få til utløsning. Det blir et helt annet problem som må vurderes ut fra sine forutsetninger. Hør med ham, ikke vær redd for å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elske er så mangt, det er lange hyrdestunder på to til tre timer, hvor en virkelig nyter og utforsker hverandre, det er vanlig elskov som tar mye kortere tid og det kan være en kjapp en på badet eller ett annet sted, som er over på noe få minutter.

Hele poenget er å variere, uansett hvilken metode en velger så blir det kjedelig hvis en bare gjør det ene eller det andre.

Snakk med partneren din, kommunikasjon er veldig viktig , så begge vet hva en ønsker.

Lykke til-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg så igjen med den forrige sexpartneren min.

Og etterpå vi var ferdige, jeg var skikkelig sliten og ville bare ligge rett ut og slappe av, så var det helst på'n igjen etter 5minutter...noe som fikk meg til å føle meg skikkelig kjip, når jeg måtte si jeg ikke orka mer ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg kjenner meg så igjen med den forrige sexpartneren min.

Og etterpå vi var ferdige, jeg var skikkelig sliten og ville bare ligge rett ut og slappe av, så var det helst på'n igjen etter 5minutter...noe som fikk meg til å føle meg skikkelig kjip, når jeg måtte si jeg ikke orka mer ennå.

Etter en orgasme har menn behov for en pause av varierende varighet. De sprekeste kan sette i gang igjen etter noen minutter, mens andre må ha adskillig mer tid på seg. Dette er helt normalt.

Kvinner derimot kan holde på med flere orgasmer etter hverandre. De har større kapasitet enn mannfolkene. Til gjengjeld kan det ta lengre tid for dem før orgasmen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en orgasme har menn behov for en pause av varierende varighet. De sprekeste kan sette i gang igjen etter noen minutter, mens andre må ha adskillig mer tid på seg. Dette er helt normalt.

Kvinner derimot kan holde på med flere orgasmer etter hverandre. De har større kapasitet enn mannfolkene. Til gjengjeld kan det ta lengre tid for dem før orgasmen kommer.

Eh...nå er jeg faktisk kvinne, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...