Gå til innhold

første gang hos psyk.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 24 år med sosialangst, og angst for å brekke meg i sosiale situasjoner. I morgen har jeg min første time hos en kvinnelig psykolog. Jeg gruer meg så veldig...det er jo det å møte nye mennesker og å brekke meg så andre ser det jeg er så redd for...

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei"

Psykologen vil starte mykt for å bli kjent med deg, og hva du trenger hjelp til. Hun vil dermed bruke de første timene til en kartlegging, før hun går over på selve behandlingen.

Mitt eneste råd er at det er viktig at du forteller psykologen at du er nervøs, slik at hun viser hensyn og går fram i riktig tempo. Skriv gjerne ned på et ark hva du ønsker å si, om det er vanskelig å snakke.

Føler med deg. Jeg skal til legen i forbindelse med angstproblemer i morgen, og gleder meg ikke veldig til det akkurat.

Ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...