Gjest Windsong Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Heisann, hva er adressen til natteranglerne igjen? *glemsk* 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 takk for svaret det er på irc hvertfall #nattprat på chat.primenetwork.net 0 Siter
Sør Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hei, http://www.nattprat.da.ru/ *klem* 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 takk for svaret det er på irc hvertfall #nattprat på chat.primenetwork.net Takker og bukker Tar kanskje en tur innom til natta, med mindre legen gir meg noen vanvittig sterke piller idag . *klem* 0 Siter
Sør Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Takker og bukker Tar kanskje en tur innom til natta, med mindre legen gir meg noen vanvittig sterke piller idag . *klem* Hei Wind, Vanligvis så kaller man jo placebo-tabletter for "sukker-piller" - men det kan han jo heller ikke gi deg uten effekt! ;-) *klem* 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hei Wind, Vanligvis så kaller man jo placebo-tabletter for "sukker-piller" - men det kan han jo heller ikke gi deg uten effekt! ;-) *klem* Der ga du meg en skikkelig god latter! 0 Siter
Sør Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Der ga du meg en skikkelig god latter! Hei Windsong, For å si det rett ut: du er bare vanskelig, for ikke å si komplett umulig! ;-) Ønsker deg en god ferie, og godt nyttår! *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.