Gå til innhold

Dagbok for bipolar - noen?


Gandhi

Anbefalte innlegg

Min bipolare kone ønsker å begynne med dagbok for å holde kontroll med følelser og tanker - og slik sett ta hånd om sykdommen.

Er det noen som har noen gode forslag på hvordan en slik dagbok skal føres?

Selv tenker jeg at det kan være greit å ta utgangspunkt i noen sentrale kjennetegn ved sykdomstanker/følelser og det samme for når hun er frisk.

Har du noen forslag NHD - eller noen lenker til slikt på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

jeg førte dagbok tidligere, nå litt sånn i hytt og pine. Førte en tabell, og skrev noen korte kommentarer til.

Jeg husker ikke helt adressa til et sted hvor du kan hente ned et slikt skjema, men det kan jeg finne ut litt senere i dag.

jeg hadde god hjelp av å føre dagbok, også psykologen min . Han forstod bedre hvordan jeg hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...