Gå til innhold

Hei..............

Anbefalte innlegg

Saken her i huset er at han som voldtok meg er langt utei familien til mann min.(Sikkert noen som kjenner meg igjen)Og det byr på problemer i forhold til julebesøk og at svigerfar med ny kone vil passe barnet våres.

Ser nesten ikke noen annen utvei en at vi må fortelle svigerfar hvorfor vi nesten aldri er der og hvorfor dem ikke får passe barnet når vi skal bort osv.

Hva ville dere gjort?Eller hva gjør dere?Kan med hånden på hjertet si at jeg vil ALDRI kunne levere barnet der og klare og reise nei.

Bare noen få som vet det.Mora mi vet det og mann min vet det men kan da ikke si det til svigerfar?Han er jo gift med søstra til han som voldtok meg.

Før var det kunn meg og ta hensyn til.Så da gjorde vi det enkelt og dro på besøk dagen etter HAN hadde vært der.Men nå vil dem gjerne passe barnet så vi kan slappe av,kose oss og få litt tid sammen alene.Men om jeg blir aldri så sliten så er ikke det en mulighet som jeg vil benytte meg av.

Men hvordan skal jeg få til og unngå det uten og fortelle hva som har skjedd?

Håper virkelig dere kan gi meg noen gode råd.Snart er det jul og gruer meg til det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85773-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der var et kjempe vanskelig spørsmål.

Jeg hadde tatt på meg skylda på en måte. Sagt at jeg er sikkert for overbeskyttende eller at jeg ikke vil være til last for noen. Eller at barnet er litt nervøs for å overnatte andre steder. At barnevakta og barnet kjenner hverandre så godt. Det var bare noen tanker. Jeg vet egentlig ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85773-hei/#findComment-466659
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...