pingla Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 har prøvd å skrive innlegg her flere ganger siste par -3 ukene.. men ordene har ikke komt frem.. men prøver på ny i dag.. mye som har skjedd siden sist jeg skrev.. startet vel for over en mnd siden når behan. fant ut at vi skulle trappe ned.. eller.. hun ville slutte fant hun ut.. -jeg var ikke helt med så ble enige om å trappe ned.. greitt nok etter som at vi ikke har hatt den beste kontakten.. fikk en down ut i uka endte med både kutting og drikking og fant ut at jeg burde og ville snakke litt med henne neste time.. når dagen kom hadde jeg mest lyst å bare grave meg ned.. men møtte opp.. og begynte å snakke litt.. men var tydlig at hun hadde andre planer.. hun peilet samtalen inn på overgrepene.. fikk litt hetta siden hun har avfeid meg før når jeg har prøvd.. nå skulle hun vite jeg skulel fortelle alt.. klarte stotre fram litt.. men ikke alt.. tenkte litt mens jeg satt der.. *hmz.. virker som vi skal forsette behandl. en stund* men den gang ei.. hun avbrøt meg med å si at d var en barneleken som pågikk litt forlenge.. ferdig med det.. og i tilegg så la hun all skyld på meg for at jeg ikke hadde tatt opp ovg. tidligere.. noe jeg gjorde.. -skrev om d her tidligere.. vet ikke om noen husker men.. da avfeide hun d oxo.. så plustlig så var timen over og vi skulle visst ikke trappe ned mer.. d var bare over.. overlatt til meg selv igjen... ble så paff at jeg lo når jeg gikk.. gikk sammen med venninna mi.. gikk bare å rista på hodet.. men visste sammtidig at nå hadde jeg hoppet 20skritt bakover igjen.. en ny tilitt var brutt.. mye styrke nedbrutt igjen.. må begynne på nytt.. har slitt mye på meg siste tiden.. d å stå alene igjen.. og ikke taklet d så bra.. både drukket i ukene og kuttet.. sluttet å spise.. vertfall nesten.. spist kun for syns skyld.. har hatt prob. med å komme meg på jobb.. å holde tankene vekk.. og endte med at jeg fant ut at jeg måtte bestille meg time med legen.. han forsto at noe var galt og fikk snakket litt og fikk sykemelding denne uka.. for å prøve å slappe av litt.. masse tanker som surrer rundt.. lurer på hvem jeg skal gå til når jeg trenger å snakke.. vil ikke legge mer på venninna mi.. hun har nok med seg selv.. *speider rundt seg men vet ikke lenger..* uff.. var godt å få ut litt tanker vertfall selv om d bare er en liten bit.. ble mye rot.. men er rot som er i hodet mitt nå oxo.. vil bare sende en hilsen til alle kjente og si at jeg tenker på dere, selv om jeg ikke er så mye på nett lenger! ta vare på dere selv og hverandre *gir alle som vil ha en goo klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85783-1skritt-frem-og-20-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Kjære, kjære pingla mi! Tenker på deg...blir så forbanna over å høre hvordan du har blitt behandlet! Du må bare skrive til meg hvis du vil... *holder leenge rundt pingla si* Savner deg, jeg...Håper du får slappet litt av snart...det trenger du! Masse, masse klemser fra Gnaffelen din! (Jeg fikk en sms i dag:"det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere!") 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85783-1skritt-frem-og-20-tilbake/#findComment-466727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.