Gå til innhold

la skuespillet begynne.....


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Tralla la...

Livet er så meningsløst.

Alt er kjedelig og uinteressant.

Jeg ønsker ikke å feire noe jul. Jeg ønsker ikke kjøpe eller få gaver, treffe folk, være i selskaper og slike ting.

Alt er meningsløst likevel.

Vi lever, vi lider, så dør vi

Eneste jeg vil er å ligge i sengen. Og ligge på sofaen og glo på TV. Men ingenting er interessant på TV, alt er blitt kjedelig.

Jeg brukte å like være sammen med venner og handle gaver og gjøre husarbeid, men nå er jeg tom. Alt er et ork. Kroppen min kjennes så tung og treg. Det er et slit å gjøre noenting som helst. Det er kun en ting i livet som er noe å bry seg om, nemlig spise burger.

Så alt jeg gjør er å slepe meg avgårde til byen,kjøpe en burger, ta den med hjem, spise den. Så bare halvsove og glo på TV eller bare ligge i sengen og gjøre ingenting.

Vil så gjerne slippe jul og alt dette.

Bare være i sengen. Alt er meningsløst.

Men så blir folk så uendelig skuffa og bekymra om jeg bare blir i senga i jula.. Så er det så egoistisk og ikke reise ned til de jeg skal feire med...

Faen at jeg aldri kan bli frisk. Må bare kjempe meg gjennom tungheten og tomheten og late som om jeg er glad og bryr meg om julen i det hele tatt.. For å ikke skuffe dem..

Har skuffet dem nok ganger..

Har vært egoistisk nok ganger..

Nå er det på tide og begynne skuespillet og late som..

Har vært syk lenge nok.

Har vært egoistisk lenge nok.

Men som jeg gleder meg til julen er ferdig, så kan jeg bare bli i sengen og gjøre ingenting.

Alt er så meningsløst. Og jeg er forvirra, skal jeg være i en slik tilstand nå da. Bare tomt. Alt bruker da å svinge hele tiden med meg. Så jeg vet ikke hvem jeg er. Men det er nesten godt å bare være sånn. Håper det varer lenge. Jeg vil nemlig være samme person i noen uker i strekk, er det så mye å be om?

uanstt,skuespillet er i gang. jeg får være snill og hensynsfull for en gangs skyld. men dæven det er hardt når kroppen min er 10 tonn med tretthet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Kjenner det du beskriver godt igjen, eg er også slik. Hvert år sier eg til meg selv at i år blir det andreledes, men så sjer det alltid noe og eg begynner å grue meg til jul, kjøper gaver og styrer på, men eg vil IKKE han noen selv!

Gaver er bare teite, eg får bare ting ikke ikke liker og blir bare skuffet. (selv er eg veldig nøye med å gi bort ting eg vet vedkommende har bruk for eller ønsker seg)

Så er julaften der da, gavene ligger under treet, er kansje litt nysjerrig på de med merkligest form, men egentlig vil eg ikke ha noen, bare vite ha de mest spennendes inneholder. Julaften har eg hatt et par scener, så min mor en gang fikk lyst til å kaste ut juletreet fra terassen og avlyse julen, rømt fra stedet hvor vi opptrådde, nektet å gå med de klærene, eller klikket totalt fordi det bare var kladt vann igjen. Uansett, det dukker alltid opp noe, tragisk da, eg blir jo veldig sur og lei meg og fortvilet fordi det ikke skulle sje i år.

Men så åpner vi pakkene, kansje var noe litt ok, men mye søppel også ja. Så går eg ned på rommet mitt, ser på tingene og rydder de på plass, spiser sjokolade og inser at alt ble bedre en forventet. (om en ikke perfekt)

I år er første julen min hvor eg har kjæreste, stakkar han blir litt fortvilet midt oppi alt sammen. Han er sefølgelig den SISTE eg vil ha gave av og spør han hva eg ønsker meg sier eg rett ut ingenting. (han mener han vet hva han skal kjøpe, så det skal jo bli intresangt å se hvor galt det kan bli..)

Ikke vil eg ta han med på vårt famile besøk og ikke vil eg gå med han på hans familie, ikke har eg klær til familiebesøkene eller nyttårsaften, ikke vil eg gjøre noen ting (uten om å tilbringe vår første nyttårsaften sammen) bare ligge i sengen å spise sjokolade (eneste tiden på året hvor eg SKIKKELIG tilater med det.

Men å år har eg en gave til meg selv, etter pakkene er åpnet så skal eg ringe til en venn av meg, vi snakker sjeldet sammen, men han ringte meg i fjor og reddet julen min, så nå håper eg på å gjenta suksessen. Min egen lile presang å se frem til;.)

Du burde kansje gjøre det samme, gi seg selv en belønning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det du beskriver godt igjen, eg er også slik. Hvert år sier eg til meg selv at i år blir det andreledes, men så sjer det alltid noe og eg begynner å grue meg til jul, kjøper gaver og styrer på, men eg vil IKKE han noen selv!

Gaver er bare teite, eg får bare ting ikke ikke liker og blir bare skuffet. (selv er eg veldig nøye med å gi bort ting eg vet vedkommende har bruk for eller ønsker seg)

Så er julaften der da, gavene ligger under treet, er kansje litt nysjerrig på de med merkligest form, men egentlig vil eg ikke ha noen, bare vite ha de mest spennendes inneholder. Julaften har eg hatt et par scener, så min mor en gang fikk lyst til å kaste ut juletreet fra terassen og avlyse julen, rømt fra stedet hvor vi opptrådde, nektet å gå med de klærene, eller klikket totalt fordi det bare var kladt vann igjen. Uansett, det dukker alltid opp noe, tragisk da, eg blir jo veldig sur og lei meg og fortvilet fordi det ikke skulle sje i år.

Men så åpner vi pakkene, kansje var noe litt ok, men mye søppel også ja. Så går eg ned på rommet mitt, ser på tingene og rydder de på plass, spiser sjokolade og inser at alt ble bedre en forventet. (om en ikke perfekt)

I år er første julen min hvor eg har kjæreste, stakkar han blir litt fortvilet midt oppi alt sammen. Han er sefølgelig den SISTE eg vil ha gave av og spør han hva eg ønsker meg sier eg rett ut ingenting. (han mener han vet hva han skal kjøpe, så det skal jo bli intresangt å se hvor galt det kan bli..)

Ikke vil eg ta han med på vårt famile besøk og ikke vil eg gå med han på hans familie, ikke har eg klær til familiebesøkene eller nyttårsaften, ikke vil eg gjøre noen ting (uten om å tilbringe vår første nyttårsaften sammen) bare ligge i sengen å spise sjokolade (eneste tiden på året hvor eg SKIKKELIG tilater med det.

Men å år har eg en gave til meg selv, etter pakkene er åpnet så skal eg ringe til en venn av meg, vi snakker sjeldet sammen, men han ringte meg i fjor og reddet julen min, så nå håper eg på å gjenta suksessen. Min egen lile presang å se frem til;.)

Du burde kansje gjøre det samme, gi seg selv en belønning?

Vennen!

hvorfor forteller du meg ikke hvordan du har det? jeg blir lei meg når jeg leser at du har det vondt og trasig. bruk meg og snakk med meg for all del gjør det, vennen. Jeg kan ikke forstå at du har det trasig når du ikke sier noe til meg. er det på grunn av at du vet at jeg har det vanskelig? eller vil du ikke si det til meg?

du vet jeg vil stille opp for deg, og du vet at du er den person jeg bryr meg mest om.

Vennen min, jeg hater å vite at du ikke har det bra, jeg har så lyst å ta på meg følelsene du har inni deg og bære dem for deg. min beste venninne skal ikke ha det vondt, det er du for god til. du er det beste menneske som finnes. ei bedre venninne enn deg finnes ikke.

tusen takk for bursdagsgaven. jeg ble kjempe glad:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Vennen!

hvorfor forteller du meg ikke hvordan du har det? jeg blir lei meg når jeg leser at du har det vondt og trasig. bruk meg og snakk med meg for all del gjør det, vennen. Jeg kan ikke forstå at du har det trasig når du ikke sier noe til meg. er det på grunn av at du vet at jeg har det vanskelig? eller vil du ikke si det til meg?

du vet jeg vil stille opp for deg, og du vet at du er den person jeg bryr meg mest om.

Vennen min, jeg hater å vite at du ikke har det bra, jeg har så lyst å ta på meg følelsene du har inni deg og bære dem for deg. min beste venninne skal ikke ha det vondt, det er du for god til. du er det beste menneske som finnes. ei bedre venninne enn deg finnes ikke.

tusen takk for bursdagsgaven. jeg ble kjempe glad:)))

Hæ?

Tror du sendte melding til feil person nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...