Gå til innhold

Slettet du innlegget mitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fint om du for fremtiden kan moderere språkbruken din en smule og ikke komme med rasistiske utsagn slik som her. Noen av dine andre innlegg er også fjernet nå med bakgrunn i ordbruken.

Makan. Det var jo ikke et innlegg igjen.

Forstår at noen av dem ble slettet, men jeg synes kanskje det var drøyt å slette innleggene jeg skrev til "Bare slem, ikke ond", altså Hitlerwannebe'en. De var helt i henhold.

Makan. Det var jo ikke et innlegg igjen.

Forstår at noen av dem ble slettet, men jeg synes kanskje det var drøyt å slette innleggene jeg skrev til "Bare slem, ikke ond", altså Hitlerwannebe'en. De var helt i henhold.

Hvis du virkelig fikk 6 i norsk, er du sikkert i stand til å formulere de samme meningene på en bedre måte, slik at de ikke blir slettet.

Hvem vet, kanskje du blir tatt for å være høflig til slutt også?

Hvis du virkelig fikk 6 i norsk, er du sikkert i stand til å formulere de samme meningene på en bedre måte, slik at de ikke blir slettet.

Hvem vet, kanskje du blir tatt for å være høflig til slutt også?

Jeg vet ikke om du leste innlegget i innlegget mitt over (det står nå at det er fjernet), men det var faktisk et veldig godt innlegg.

Webbis har bare ikke forstått hva sarkasme er for noe, og trodde tydligvis at jeg ville innføre diverse brudd på menneskerettighetene i Norge.

Jeg vet ikke om du leste innlegget i innlegget mitt over (det står nå at det er fjernet), men det var faktisk et veldig godt innlegg.

Webbis har bare ikke forstått hva sarkasme er for noe, og trodde tydligvis at jeg ville innføre diverse brudd på menneskerettighetene i Norge.

"Jeg vet ikke om du leste innlegget i innlegget mitt over (det står nå at det er fjernet), men det var faktisk et veldig godt innlegg."

Hvis det var det innlegget som inneholdt utskjelling, en masse banning, referanser til nazityskland, bruk av vulgærbetegnelsen på det kvinnelige kjønnsorganet som bannord, og som var blottet for enhver konstruktiv tanke, så har jeg lest det, ja. Og jeg syntes ikke det var spesielt godt skrevet.

Annonse

"Jeg vet ikke om du leste innlegget i innlegget mitt over (det står nå at det er fjernet), men det var faktisk et veldig godt innlegg."

Hvis det var det innlegget som inneholdt utskjelling, en masse banning, referanser til nazityskland, bruk av vulgærbetegnelsen på det kvinnelige kjønnsorganet som bannord, og som var blottet for enhver konstruktiv tanke, så har jeg lest det, ja. Og jeg syntes ikke det var spesielt godt skrevet.

"Hvis det var det innlegget som inneholdt utskjelling, en masse banning, referanser til nazityskland, bruk av vulgærbetegnelsen på det kvinnelige kjønnsorganet som bannord, og som var blottet for enhver konstruktiv tanke, så har jeg lest det, ja. Og jeg syntes ikke det var spesielt godt skrevet."

Nei, det var ikke det innlegget.

Jeg forstår at innlegget du sikter til ble slettet, og jeg burde droppet to ord - fitte og heil - men det hadde nok likevel blitt slettet.

Referansene til nazityskland var helt i henhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...