Gå til innhold

hilsen fra nissemor


tsofia

Anbefalte innlegg

Ja i dag vart jeg sint. Hadde en dum drøm om svik. Deretter såg jeg et innlegg på TV at de skal lage en ny Elling film.

HVORFOR synes alle at Elling er en raring?????? Jeg synes han er kul jeg. Hvorfor kan ikke folk får være rare i fred????????Hun som skal spille mora til Elling sa at mora var ei sån ei som forsvant i mengden....JA og SÅ????Er det også galt nå da?? Først er det galt å være rar og så er det galt å forsvinne i mengden. For et land vi lever i.

Jeg har vert rar og spesiell hele livet...men jeg krever RESPEKT.

Er du tjukk eller spsiell så tror folk at du er dum.

I dag var jeg så forbanna på Rema 1000 at jeg ikke hadde fobier. HURRAAAAAA... Er sint fortsatt på alle idiotene i dette landet som tror det bare er å rakke ned på alle raringer. Le av den og si..." Hun er nå litt spesiell hun nå da" ta avstand....For JEG er jo ikke sån som dem..for jeg er jo NORMAL jeg dah...Så kan vi le av alle raringene...som ikke er sån som oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Grunnen til at Elling ble så populær tror jeg like mye var at mange (de fleste) kjente seg ganske godt igjen i noen av Ellings små og store problemer.

Forskjellen er vel hvilken grad av 'rariteter' vi er belastet med.

Er selv litt utenfor 'normalen'. Hadde vært utrolig kjedelig å være en A4-person som det går 13 av på dusinet.

Med årene har jeg lært meg å 'drite i' hva andre mener om meg. Folk som følger 'strømmen' i alle henseender er de som er patetiske i mine øyne. Takke meg til folk (som meg) som har sin egen, om enn noe rare, personlighet. Fargerike mennesker, ikke kopier og apekatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...