Gå til innhold

cipramil og sosial angst


Unni25

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sosial angst og legen satte meg på cipramil. Jeg brukte mot slutten 60 mg cipramil, men jeg merket ikke effekt. Jeg har sluttet med disse nå. Er det noen av dere som har blitt bedre av sosial angst ved å bruke cipramil? Jeg skal snart til legen igjen, og lurer på om jeg skal spørre han om jeg kan prøve en annen medisin. Er det noen som har noen erfaringer med hvilke medisiner som har virket mot sosial angst, og hvordan merket dere at de hjalp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Gå inn på søk-funksjonen her.

Søk på innlegg i forum. Søkeord 'sosial angst SSRI' (eller prøv deg fram med andre alternativer.) Fjern krysset for bare innlegg av fagperson. Velg alternativ 'alle ordene'. Velg forum psykiatri.

jeg fikk da opp eng od del innlegg. Vil tro du finner en del interessant der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på søk-funksjonen her.

Søk på innlegg i forum. Søkeord 'sosial angst SSRI' (eller prøv deg fram med andre alternativer.) Fjern krysset for bare innlegg av fagperson. Velg alternativ 'alle ordene'. Velg forum psykiatri.

jeg fikk da opp eng od del innlegg. Vil tro du finner en del interessant der.

Ja, jeg er ei som har hatt er faring med at både Cipramil og Zoloft har hjulpet mot sosial angst. Men trudde egentlig at Seroxat var førstevalget av SSRI dersom sosialangst er hovedproblemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...