Gå til innhold

hater alle


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

nå har jeg surfet nettet og sett så mange teite folk og meninger at jeg nesten kreperer. har såååååå lyst til å slenge ut av meg masse dritt og stygge ting til dem hæslige menneskene, men jeg hadde jo tenkt å være snill,.

faen. jeg burde bare innse at jeg er OND OND OND. jeg vil ikke være hyggelig mot noen lenger. men i morgen vil jeg kanskje det og angrer. hvem er jeg? HEY HÅ HEY HÅ HEY HÅ

igår brukte jeg flere tusen på å handle inn en drøss med klær, men følte ikke noe glede over det en gang. jeg hadde tenkt at jeg skulle være gledesløs i en meningsløs verden i et par uker jeg, men det blir vel ikke sånn, i kveld når jeg drar på bursdagsfest til venninna mi, så er det vel så mye folk at jeg blir kjempelykkelig. WHO AM I, WHAT AM I, et uhyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere tusen på klær! Hvor får du de pengene fra da? Høres jo ut som du sliter så mye, men klarer du allikevl å ha en jobb altså?

jeg har arvet en drøss med penger fra mine døde besteforeldre og mine døde mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har arvet en drøss med penger fra mine døde besteforeldre og mine døde mor.

Ja, da så. Begynte å lure.

Har arvet selv, og jeg pleier å si at jeg heller ville ha disse personene i live, enn å ha pengene. Forskjellen er at jeg ikke bruker av disse pengene. De er enf orm for livsforsikring. Så det jeg lever for er en liten trygd, og der er det ikke mye til klær dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da så. Begynte å lure.

Har arvet selv, og jeg pleier å si at jeg heller ville ha disse personene i live, enn å ha pengene. Forskjellen er at jeg ikke bruker av disse pengene. De er enf orm for livsforsikring. Så det jeg lever for er en liten trygd, og der er det ikke mye til klær dessverre.

jeg får ikke noen form for trygd, så jeg jeg må bruke av de pengene og impulskontrollen er ikke den beste så de slukes vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke noen form for trygd, så jeg jeg må bruke av de pengene og impulskontrollen er ikke den beste så de slukes vekk.

Ja, de forsvinner fort hvis en begynner å bruke av dem i det daglige. Og så er det vel slik at du ikke får noe på sosialkontoret hvis de har noe som helst i banken,

Kanskje du trengte denne oppmuntringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare god du.

Og om du vil det, så er jeg her som et av de onde menneskene, bare sleng dritt og stygge ting på meg om du vil.

Det med klærne vet jeg ik hva jeg skal si noe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en fin kveld?

Du må slutte å si at du er ond. Det er bare tull.

Du er ulykkelig, du har det vondt, du strever med å like deg sjøl, men du er ei veldig ok jente!

Skjønner godt at du har det vondt, du som har mistet så mange av dine nærmeste.

Går ut fra at det blir ekstra vanskelig nå når det snart er jul. Håper du har venner eller slektninger du kan være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Hadde du en fin kveld?

Du må slutte å si at du er ond. Det er bare tull.

Du er ulykkelig, du har det vondt, du strever med å like deg sjøl, men du er ei veldig ok jente!

Skjønner godt at du har det vondt, du som har mistet så mange av dine nærmeste.

Går ut fra at det blir ekstra vanskelig nå når det snart er jul. Håper du har venner eller slektninger du kan være sammen med.

Goliane!!!

krise!!

har ikke adressa di... og har for tida ikke email.. men ksl sjekke og skrive en dag, må bare få låne en pc.. er hjemme nå, men tenkte å sende julekort,ser du! så håper du leser dette..

( denne pc n er sperret for utgående mail.. dummen..)

har du mobil kan du jo sende sms på 93843593..?

jule klem fra cali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...