Gå til innhold

store, våte flekker på dyne og laken........


teddi

Anbefalte innlegg

Våknet en natt med at laken og dyne var våte. Store flekker. Væsken var liksom litt seig, og stivnet når den tørket. Den hadde et svakt rosaskjær. Minner om den væsken som kommer ut av brystvortene, men kan det komme i så store mengder...? Spurte legen på siste kontroll, men han sa at han ikke hadde peiling på hva det kunne være. Er gravid i 27 uke. Han sa jeg ikke skule bekymre meg, men klarer ikke og lavære med å tenke på det.

takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg har ikke hvert plaget med det denne gangen, men i mitt forrige svangerskap hadde jeg også ogse stor våte flekker på lakenet, og det var lekasje fra brystene det. Men jeg vet ikke med den rosafargen du snakker om, for den har jeg aldri lagt merke til. Men du kan ha store lekasjer fra brystene iallefall.

Så det er helt normalt, det er jo mange som må bruke ammeinnlegg før babyen kommmer også, pga lekasjen

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

i mitt første svangerskap rant det kjemmpe mye i fra brystene allerede fra uke 20 jeg kjøpte plastfrotte som jeg la under lakenet og oppå lakenet la jeg et tykkt badelaken nå er jeg gravid i uke 18 og det siler som bare det ifra brystene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Det kan nog ha varit lite mjölk som rann ur brösten på dig. Detta är inte ovanligt och inget att oroa sig för då en del kvinnor läcker mycket ur brösten under graviditeten. En del läcker så mycket att de köper amningsinlegg att ha i BHn. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...