Gå til innhold

Sliten!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du vært hos lege? Har flere venninner som har hatt samme problem...hun ene hadde for lavt stoffskifte, hun andre hadde blitt bitt av flått for flere år siden uten å ha merka noe. I dag har de det bra begge to såvidt jeg vet.

Spiser du skikkelig og får nok søvn og frisk luft?

Ta deg en tur til lege å få tatt noen blodprøver du. Kanskje det er noe så enkelt som at du mangler noe i kroppen, har for lite jern, ettellerannet......lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85941-sliten/#findComment-469728
Del på andre sider

Har du vært hos lege? Har flere venninner som har hatt samme problem...hun ene hadde for lavt stoffskifte, hun andre hadde blitt bitt av flått for flere år siden uten å ha merka noe. I dag har de det bra begge to såvidt jeg vet.

Spiser du skikkelig og får nok søvn og frisk luft?

Ta deg en tur til lege å få tatt noen blodprøver du. Kanskje det er noe så enkelt som at du mangler noe i kroppen, har for lite jern, ettellerannet......lykke til uansett:)

Heisann!

Hadde samme problemet tidligere. Sov nokk, spiste nokk men konstant trøtt og sliten.

Svaret kom da jeg tok turen til legen og fant ut at jeg hadde jernmangelanemi.

Kansje det er det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85941-sliten/#findComment-470115
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...