Gå til innhold

Ønsker dere alle sammen god jul

Anbefalte innlegg

Gjest victoria81

Nå begynner det endelig å skje noe i behandlingssystemet.Jeg har fått en ny time hos den behandleren som jeg hadde, og sammen skal vi ringe til en ny behandler.Nå mangler det bare at den nye behandleren skal få en henvisning fra legen min,noe jeg er redd for at han ikke skal sende.

Ellers går det rimelig greit selv om jeg fremdeles tenker en del på det jeg ble utsatt for.Jeg prøver å innbille meg selv at alt er bra og benekter at jeg tenker på det fremdeles selv om jeg egentlig tenker mange tanker.Prøver å glemme,men det er vanskelig og er ikke gjort på 1-2-3.

Jeg er kanskje litt tidlig ute med å ønske dere god jul,men det kan hende at jeg ikke er her noe mer rett før jul.

Så jeg vil ønske dere alle sammen en riktig god jul og alt godt for det nye året

Håper at dere får det bra i jula, og klarer å la være å tenke på overgrepet dere har blitt utsatt for.

Juleklem til dere alle sammen i fra Victoria

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85948-%C3%B8nsker-dere-alle-sammen-god-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...