Gå til innhold

fjerning av føflekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare på laser, men vær forsiktig med hvilken lege du går til. Jeg har fjernet 2 stykker. 1 Kuttet med skalpell (STORT arr). Andre brukte noe som lingnet på et kort sugerør med skarpe kanter. veldig lite arr, men han fikk ikke fjernet hele.

Så... Du får vurdere selv. Det er iallfall STOR forskjell på leger.

Jeg kan ikke svare på laser, men vær forsiktig med hvilken lege du går til. Jeg har fjernet 2 stykker. 1 Kuttet med skalpell (STORT arr). Andre brukte noe som lingnet på et kort sugerør med skarpe kanter. veldig lite arr, men han fikk ikke fjernet hele.

Gjest kvinne81

Skal du bare fjerne den pga at den er "i veien" eller er det mulighet for kreft i den?

Jeg har fjernet nærmere 100 føflekker, ikke pga kreft men pga at jeg er mye plaget med masse føflekker.

Disse ble fjernet ved hjelp av ising. Det er en slags "skjønnhetspleie"

Koster ca 350 kr timen, og tar da vekk nærmere 30 stk.

Kjempe fornøyd!

Når de er fjernet er det ikke fare for kreft i dem heller.

Kan hende at det kommer et lite arr der flekken har vært, men det viser mindre enn selve føflekken vertfall!

Dette ble gjort i Stavanger forresten. de har det sikkert i resten av landet også vil jeg tro.

Har fjernet 1 ved å skjære den bort, men det så helt forferdelig ut!!!

Lykke til.

Hvis du lurer får du bare skrive et innlegg til mef gjennom denne tråden!

enter1365380437

Skal du bare fjerne den pga at den er "i veien" eller er det mulighet for kreft i den?

Jeg har fjernet nærmere 100 føflekker, ikke pga kreft men pga at jeg er mye plaget med masse føflekker.

Disse ble fjernet ved hjelp av ising. Det er en slags "skjønnhetspleie"

Koster ca 350 kr timen, og tar da vekk nærmere 30 stk.

Kjempe fornøyd!

Når de er fjernet er det ikke fare for kreft i dem heller.

Kan hende at det kommer et lite arr der flekken har vært, men det viser mindre enn selve føflekken vertfall!

Dette ble gjort i Stavanger forresten. de har det sikkert i resten av landet også vil jeg tro.

Har fjernet 1 ved å skjære den bort, men det så helt forferdelig ut!!!

Lykke til.

Hvis du lurer får du bare skrive et innlegg til mef gjennom denne tråden!

Jeg har selv en drøss med mange føflekker (mange små), og jeg kunne gjerne tenkt å fjernet en del av disse.

Kan metoden benyttes på alle mulige typer føflekker?

Hvor fikk du utført behandlingen?

Gjest kvinne81

Jeg har selv en drøss med mange føflekker (mange små), og jeg kunne gjerne tenkt å fjernet en del av disse.

Kan metoden benyttes på alle mulige typer føflekker?

Hvor fikk du utført behandlingen?

Jeg hadde også mange små.

Jeg er nesten helt sikker at det går uansett hudtype.

Dette var på bikuben i Stavanger/ Hillevåg.

Kjempe bra behandlig!!

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 måneder senere...

Jeg hadde også mange små.

Jeg er nesten helt sikker at det går uansett hudtype.

Dette var på bikuben i Stavanger/ Hillevåg.

Kjempe bra behandlig!!

Hei!

Den behandlingen du snakker om, ga den noe arr eller sånt? Jeg har nemlig noen føflekker i ansiktet som plager meg VELDIG, kan disse fjernes uten at det ser stygt ut tror du?

Håper du kan svare meg

dipsi1365380342

Hei!

Den behandlingen du snakker om, ga den noe arr eller sånt? Jeg har nemlig noen føflekker i ansiktet som plager meg VELDIG, kan disse fjernes uten at det ser stygt ut tror du?

Håper du kan svare meg

Hei. Ja det kan gi arr. Men det er alt etter om du klarer å la vær å klore på det etter den er fjernet, det kommer en skorpe på ser du.

Men uansett viser jo det mindre enn føflekken. Det kan minnes om en "hvit" føflekk eller det trenger ikke vise noe. Jeg har fjernet ca 100 stk. Det viser amå arr på ca 40%

Anbefales absolutt!!

• 2 måneder senere...

Hei. Ja det kan gi arr. Men det er alt etter om du klarer å la vær å klore på det etter den er fjernet, det kommer en skorpe på ser du.

Men uansett viser jo det mindre enn føflekken. Det kan minnes om en "hvit" føflekk eller det trenger ikke vise noe. Jeg har fjernet ca 100 stk. Det viser amå arr på ca 40%

Anbefales absolutt!!

Hei. Kan du si meg om du vet noe sted på Østlandet du kan få utført dette? Hva er navnet på det stedet der du utførte dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...