Gå til innhold

selv i tåke skinner sola...

Anbefalte innlegg

litt rart å skrive dette innlegget her, for jeg vet ikke helt om jeg tør...

noen av dere kjenner meg, derfor hadde jeg tenkt å skrive innlegget under annet navn, men velger å være meg selv.

har ikke vært her på lenge, har jo ikke tilgang til pc. men titter inn så ofte som mulig.

for to uker siden dro jeg hjem til byen jeg nettopp flytta fra. skulle ta eksamen. grua meg veldig, men var fast bestemt på at dette skulle jeg klare. gleda meg jo litt også. skulle jo bare tegne, male og pugge. kan jo klare det... :)

jeg fikk utdelt eksamensoppgaven på mandagen. jubla!! oppgaven var helt perfekt for meg. kom kjapt i gang og alt var bare fryd. tirsdagen kom og jeg begynte å male. ble godt fornøyd! :)

onsdagen kom og jeg malte ferdig mine to malerier. leverte de inn klokka to og dro hjem for å pugge. teoridelen var på torsdaen og var liksom den avgjørende dagen.

onsdag kveld kom overgriperen min hjem. og hele familien var borte. jeg ble redd. løp inn på rommet, prøvde å låse meg inne, men han var sterkere enn meg fremdeles. han voldtok meg.

jeg klarte å få tak i psykologen min og hun snakka til meg slik at jeg kom meg bort derifra. fikk låne en leilighet av ei av venninnene jeg bor sammen med og kom meg unna. visste jeg hadde en eksamensdag igjen. ville klare den!!

kom meg på skolen på torsdagen. klarte å gjennomføre. dro tilbake til leiligheten og fikk besøk av en veldig god venn fra haugesund. vi prata lenge lenge. klarte ikke å fortelle om det som hadde skjedd kvelden før, men om alt som hadde vært. han forstod. han er så god. han heter kjæresten min nå og jeg kjenner lykke. oppriktig lykke, til tross for alt som har skjedd. men jeg er også redd. redd for å binde meg. redd for å såre han. redd for å sette igang følelser i meg selv som jeg ikke klarer å takle. men jeg skal få det til. vi kan i allefall prate om det. jeg kan si jeg er redd og han lar meg få være det. så godt å føle meg elsket av en gutt som ikke har som hensikt å bruke meg.

og i går kom posten. fikk brev fra skolen. AGAPETOS FIKK 6 PÅ EKSAMEN!!!!

selv i tåke skinner sola!!

så jeg sitter her nå med en blandet følelse av lykke og sorg. det er rart hvordag hodet fungerer. jeg har sååå mange ting å glede meg over, men et menneske skal gi meg følelser som skal utkonkurere de gode.

det nekter jeg og godta! slik skal det ikke være. det skal ikke det!

men jeg har det faktisk litt bra akkurat nå. til tross for!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85954-selv-i-t%C3%A5ke-skinner-sola/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Agapetos!

Du er kanonflink, tenk å få 6 på eksamen!! Gratulerer hjerteligst, det har du virkelig fortjent!

Nå håper jeg du får en koselig jul, med kjæreste og gode venner som kan ta tankene vekk fra alt du ikke vil tenke på akkurat nå.

Stolt av deg!

Klem fra Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...