Gå til innhold

Blødninger etter fødsel


....AV

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 3,5 mnd siden og hadde utflod ganske lenge etterpå, det sluttet vel etter ca. 6-7 uker. Men nå for et par uker siden begynte jeg å blø litt igjen. Det var svært lite og ikke hele dagen, men det så ut som friskt blod. Det varte i 3-4 dager og ble borte igjen. Nå har det skjedd igjen.

Kan det være mensen som har kommet igjen, eller bør jeg kontakte lege?

Jeg fullammer og etter forrige fødsel for 2 år siden tok det 11 mnd å få igjen mensen.

Jeg ble fortalt at det manglet en bit av morkaken, men dette kom ut på barsel 3 dager etter fødselen. Jeg tok også UL 4 dager etter fødselen som så OK ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bloedde til 4 uker og 2 dager etter foedselen og mensen kom tilbake etter 5 uker!! Saa jeg hadde alsaa bare 5 dager hvor jeg ikke bloedde.

Jeg reiste paa sykehuset for aa forsikre meg om det var bare mensen og ikke noe annet som var aarsak til bloedningen.

Jeg fullammet frem til 4 mnd, og mensen har vaert regelmessig siden uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...