Gå til innhold

vit. mot kviser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo prøve B-vitaminer, men jeg vet ikke om det hjelper veldig mye. Er du veldig plaget burde du spørre legen din om han/hun kan skrive ut "Diana" p-piller - Det hjelper utrolig bra for akne.

Lykke til!

Hei!Jeg har vært kjempeplaget med kviser i mange år og har prøvd mange metoder for å få de bort. Dette funker: Tetracyclin( et veldig mildt antibiotikum) kvisene forsvinner ganske fort, men kan komme tilbake igjen. Derfor går jeg jevnlig og får en dyprens av huden min i aniktet på en hudppleie salong. samtidig som jeg bruker ulike produkter fra MD formulations og decléor.Jeg vil anbefale deg og oppsøke en hudpleie salong hvor du kan få en analyse av huden din. Der vil de også fortelle deg hvilke produkter du bør bruke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85960-vit-mot-kviser/#findComment-468582
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Linejenta

Hei!Jeg har vært kjempeplaget med kviser i mange år og har prøvd mange metoder for å få de bort. Dette funker: Tetracyclin( et veldig mildt antibiotikum) kvisene forsvinner ganske fort, men kan komme tilbake igjen. Derfor går jeg jevnlig og får en dyprens av huden min i aniktet på en hudppleie salong. samtidig som jeg bruker ulike produkter fra MD formulations og decléor.Jeg vil anbefale deg og oppsøke en hudpleie salong hvor du kan få en analyse av huden din. Der vil de også fortelle deg hvilke produkter du bør bruke.

Helt uenig. Bare bruk Diane p piller..

Virkelig å anbefale dersom du ikke ønsker å bli gravid i tillegg...

Ellers funker brevoxyl bra på meg (men ikke som Diane) Men så er jeg gravid da og kan ikke bruke dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85960-vit-mot-kviser/#findComment-492021
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...