Zirine Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Daglig presser kvinner ut dritfeite barn, store som meloner, ut gjennom åpninger på størrelse med en ert - og her sitter du på dol dag ut og dag inn mens du fletter sykdommen din inn i alle innlegg. Faen heller SDD, du har KYSSESYKE - du skal ikke dø. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Jeg er sikker på at hver eneste matbit jeg nå svelger ned er minst like smertefull som å dytte ut en unge. Det der med at fødsler er pes er jeg rimelig sikker på at er oppskrytt! 0 Siter
punkyB Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Jeg er sikker på at hver eneste matbit jeg nå svelger ned er minst like smertefull som å dytte ut en unge. Det der med at fødsler er pes er jeg rimelig sikker på at er oppskrytt! Spis litt knekkebrød du - ikke tygg det noe særlig før du svelger - så blir du bra *gliz* Synes jeg synd på de .... njaaaa...... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Spis litt knekkebrød du - ikke tygg det noe særlig før du svelger - så blir du bra *gliz* Synes jeg synd på de .... njaaaa...... Hehe, korn til frokost var i hvertfall ikke noe sjakktrekk 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Spis litt knekkebrød du - ikke tygg det noe særlig før du svelger - så blir du bra *gliz* Synes jeg synd på de .... njaaaa...... Litt kvinnelig skadefryd ? :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Litt kvinnelig skadefryd ? :-) Neida - er jo litt synd på fyren ..... piiitelitt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Neida - er jo litt synd på fyren ..... piiitelitt. Vi får håpe han kommer seg. 0 Siter
flisa Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Jeg er sikker på at hver eneste matbit jeg nå svelger ned er minst like smertefull som å dytte ut en unge. Det der med at fødsler er pes er jeg rimelig sikker på at er oppskrytt! Hehe, -noen beskrev en fødsel en gang - som å tre seg uttapå en dynamittkasse - og så tenne lunta. Det føles i alle fall som det har skjedd - etterpå! *s* - -LÆKKERT 0 Siter
Zirine Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Skrevet 15. desember 2002 Jeg er sikker på at hver eneste matbit jeg nå svelger ned er minst like smertefull som å dytte ut en unge. Det der med at fødsler er pes er jeg rimelig sikker på at er oppskrytt! Ja, jeg SKJØNNER at du TROR det er like smertefullt - jeg HØRER det lang vei at du tror det er like smertefullt. Det er bare det - du klager 10 ganger verre enn 100 verpende kvinner på en gang. Faktisk begynner du å minne meg om en gammel kjerring - når de ikke har noe å snakke om (skrive om i ditt tilfelle) så snakker de om sykdommene sine. Er det kjedelig eller er det kjedelig? Hæ? 0 Siter
Zirine Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Skrevet 15. desember 2002 Spis litt knekkebrød du - ikke tygg det noe særlig før du svelger - så blir du bra *gliz* Synes jeg synd på de .... njaaaa...... Et godt råd. Hvor tar du det fra? 0 Siter
Zirine Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Skrevet 15. desember 2002 Neida - er jo litt synd på fyren ..... piiitelitt. Nei, det er synd på oss her på dol - som må sitte her inne å høre på den sytinga dag ut og dag inn. 0 Siter
punkyB Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Et godt råd. Hvor tar du det fra? Lang trening min venn - lang trening :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.