Gå til innhold

psyksamfunnet rundt meg....

Anbefalte innlegg

nå er jeg utskrevet som de på nattprat har fått med seg..

er blitt henvist til en psykolog,men hun har 3-6 mnd ventetid.søkte der jeg gikk før ,men de mente jeg hadde ett godt behandlingstilbud...(har nå time hos psykolog 4 ganger i året) jippi akkurat som det holder!!!!!

er så lei av og begynnne på nytt igjen og igjen,rippe opp i alt det jævlige og igjen knekke sammen for og overleve..

gang på gang!!!!!!!jeg er lei nå.lei av systemet rundt meg,lei av og gå inn og ut som en svingdørspasient på psykhuset...

hvorfor i helvete kan de ikke ha meg der litt lengre da??når de vet at jeg er så sliten at jeg kommer inn igjen etter noen uker.og pillene,stappe i meg piller for alt mulig,i stedenfor og ta seg tid til og sette seg ned og gi litt omsorg,holde en i hånden og høre etter...men nei da her fixer man alt med piller og drit i hvordan det går når jeg kommer ut..

blir så forbanna frustrert!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85989-psyksamfunnet-rundt-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Føler med deg! Du er som tolv på dusinet offer for nedskjæringer i psykiatrien, Og overgrepsofre er en stor forsømt gruppe der. Har dine behandlere gitt seg tid til ordentlig å lytte til deg, og har disse i det hele fått med seg hva du sliter med. Andre har blitt foret med medisin, og apparatet har ikke fanget opp problemet med konsekvens at pasienten får feil diagnose.

Det er mulig å klage på manglende psykologhjelp til sosialombudet, og Voldsofferforeningen er behjelpelige med å få effektivitet i behandling.

Hei! Føler med deg! Du er som tolv på dusinet offer for nedskjæringer i psykiatrien, Og overgrepsofre er en stor forsømt gruppe der. Har dine behandlere gitt seg tid til ordentlig å lytte til deg, og har disse i det hele fått med seg hva du sliter med. Andre har blitt foret med medisin, og apparatet har ikke fanget opp problemet med konsekvens at pasienten får feil diagnose.

Det er mulig å klage på manglende psykologhjelp til sosialombudet, og Voldsofferforeningen er behjelpelige med å få effektivitet i behandling.

er tom for ord vennen,men *holder godt rundt deg*

Bare sende meg mail eller mld

Gid

Stoooor vram kooooZ fra lille meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...