Line Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jeg har lyst til å brenne norske barnesanger til barna mine, som de skal få til jul. Tviler sterkt på at en cd ikke varer særlig lenge, så da er det like greit å brenne. Har lyst til å finne Knudsen og Ludvigsen, men på WinMX finner jeg bare én sang av dem. Hvor ellers kan jeg finne det jeg leter etter...? Har DU noen liggende, kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Dette burde jeg ikke si, men du får lånt cd'er på biblioteket som du kan *host host* kopiere.... 0 Siter
Line Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Skrevet 15. desember 2002 Dette burde jeg ikke si, men du får lånt cd'er på biblioteket som du kan *host host* kopiere.... Hehe... takk! Yrkeshemmelighet, tenker jeg? Det har jeg ikke tenkt på... Takk for tipset! Stikker innom hovedbiblioteket på mandag! ) 0 Siter
piperill Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Hehe... takk! Yrkeshemmelighet, tenker jeg? Det har jeg ikke tenkt på... Takk for tipset! Stikker innom hovedbiblioteket på mandag! ) Prøv Kazaa! Der finner du mye rart. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.