Gå til innhold

En liten skummel "ert"

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 21 som plutselig har fått en liten klump midt på bikini-linja, på størrelse med en ert. Den synes ikke, jeg bare kjenner den når jeg stryker over området, Jeg lurer da på hva dette kan være? Jeg tenkte straks på at det er nettopp dette man skal være på utkikk etter i bryster, men det her kan jo være noe helt annet.

Mest sannsynlig ikke noe farlig, Tenkte jeg kunne spørre om noen hadde noen formening om dette? Jeg burde vel gå til lege for å sjekke det ordentlig...?

På forhånd takk for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86020-en-liten-skummel-ert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Tror ikke du behøver å bekymre deg. Hvis "erten" sitter helt uti huden, er det sannsynligvis en tilstoppet talgkjertel. Den er sannsynligvis fyldt med talg, men det er så hardt at du ikke greier å få det ut ved egen hjelp. Kan også være en fettkul, begeg deler er ufarlig. Hvis den ikke vokser eller blir ubehagelig på noen måte, tror jeg ikke det er nødvendig å gå til lege. Den kan bli der i mange år, men kan også forsvinne av seg selv. Selv har jeg hatt en slik ytterst i huden på brystet i minst 10 år , uten at den har forandret seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86020-en-liten-skummel-ert/#findComment-468820
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...