Gå til innhold

Smerter i underlivet


Honey1

Anbefalte innlegg

Jeg foedte en datter for 6 mnd siden. Har vaert til to underlivskontroller siden det (uke 5 og uke 12) hvor alt var tilbake til det normale. Fikk mensen tilbake etter 5 uker, selv om jeg ammer.

Men naa har jeg smerter i underlivet. Gjoer veldig vondt aa trykke nederst paa magen. Samleie kan ogsaa gjoere ganske vondt ved dyp inntrengning.(har vel egentlig alltid vaert vondt)

Vi hadde haapet paa aa bli gravid igjen snart, men naa begynner jeg aa lure paa om noe er galt.

Hadde siste mens 23. okt. Kan smertene vaere foraarsaket av eggloesning eller graviditet ? Har vaert vondt de 3 siste dagene.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du forteller ikke hvor lenge du har hatt smerter. Akutte smerter kan være en egglederbetennelse. Hvis du over lengre til har hatt smerter i underlivet og smerter ved samleie kan det være endometriose, se mer under: http://members.tripod.com/Diane_10/index.html

Du bør søke lege (gynekolog) for en sjekk hvis du har slike smerter.

Du kan vel ikke være gravid hvis du hadde men 23.oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...