alphan Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Kan man få Media Player til å spille av Divx/Avi ved å installere en_eller_annen codec eller tilleggs-stuff? Har v.7.1. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 ja, for å få det meste av codecs anbefaler jeg nimo codec pack. http://www.btinternet.com/~nimosiro/ 0 Siter
alphan Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 ja, for å få det meste av codecs anbefaler jeg nimo codec pack. http://www.btinternet.com/~nimosiro/ Den pakka inneholder mye stæsj.., har du prøvd den? Liksom ikke lyst til å f***e opp MP. heller.. (har brukt separat DivX player 5.0.2. tidligere. Har jeg forstått det rett at ved installering av Nimo codec, så får jeg 1 spiller mindre på skrivebordet?) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Den pakka inneholder mye stæsj.., har du prøvd den? Liksom ikke lyst til å f***e opp MP. heller.. (har brukt separat DivX player 5.0.2. tidligere. Har jeg forstått det rett at ved installering av Nimo codec, så får jeg 1 spiller mindre på skrivebordet?) Jeg bruker den til vanlig. men går det ikke lengre an å bare laste ned standard divx-codecen, uten å få med playeren? 0 Siter
tiliti Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Den pakka inneholder mye stæsj.., har du prøvd den? Liksom ikke lyst til å f***e opp MP. heller.. (har brukt separat DivX player 5.0.2. tidligere. Har jeg forstått det rett at ved installering av Nimo codec, så får jeg 1 spiller mindre på skrivebordet?) Når du installerer fra divx-bundelen kan du ta bort haken for playa eller hva den heter, og bare installere codecen. Avinstaller playeren du har inne. Skrivebordet er uansett en fæl plass å ha noe på. usjæsj. Men nimo-tingen er kjekk å ha, da slipper du at enkelte filmer du laster ned plutselig er uten lyd eller bilde e.l. Den har med de fleste tenkelige og utenkelige codec. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.