Gå til innhold

codec til Win MediaPlayer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, for å få det meste av codecs anbefaler jeg nimo codec pack.

http://www.btinternet.com/~nimosiro/

Den pakka inneholder mye stæsj.., har du prøvd den? Liksom ikke lyst til å f***e opp MP. heller..

(har brukt separat DivX player 5.0.2. tidligere. Har jeg forstått det rett at ved installering av Nimo codec, så får jeg 1 spiller mindre på skrivebordet?)

Den pakka inneholder mye stæsj.., har du prøvd den? Liksom ikke lyst til å f***e opp MP. heller..

(har brukt separat DivX player 5.0.2. tidligere. Har jeg forstått det rett at ved installering av Nimo codec, så får jeg 1 spiller mindre på skrivebordet?)

Jeg bruker den til vanlig.

men går det ikke lengre an å bare laste ned standard divx-codecen, uten å få med playeren?

Når du installerer fra divx-bundelen kan du ta bort haken for playa eller hva den heter, og bare installere codecen.

Avinstaller playeren du har inne.

Skrivebordet er uansett en fæl plass å ha noe på. usjæsj.

Men nimo-tingen er kjekk å ha, da slipper du at enkelte filmer du laster ned plutselig er uten lyd eller bilde e.l. Den har med de fleste tenkelige og utenkelige codec.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...