fredsliljen Skrevet 4. november 2000 Skrevet 4. november 2000 Er plaget av slitasjegikt. Smerter i musklene varierer. Har noen et godt råd til meg hilsen 0 Siter
Gjest Stig H Skrevet 4. november 2000 Skrevet 4. november 2000 Jeg vet at såkalte magnetarmbånd hjelper på det utroligste. Noen her som vet om hvor de er å få tak i? 0 Siter
fredsliljen Skrevet 4. november 2000 Forfatter Skrevet 4. november 2000 Jeg vet at såkalte magnetarmbånd hjelper på det utroligste. Noen her som vet om hvor de er å få tak i? Takk for svar. Du får kjøpt det på T V sjop. Men jeg har hørt at det er bateridrevet å de lader seg fort ut. Det bor undersøkes først.Lykke til. hilsen 0 Siter
Dystonia Skrevet 4. november 2000 Skrevet 4. november 2000 Takk for svar. Du får kjøpt det på T V sjop. Men jeg har hørt at det er bateridrevet å de lader seg fort ut. Det bor undersøkes først.Lykke til. hilsen Jeg skulle gjerne gitt deg råd her men regelverket på DOL forbyr meg det. [email protected] 0 Siter
fredsliljen Skrevet 5. november 2000 Forfatter Skrevet 5. november 2000 Jeg skulle gjerne gitt deg råd her men regelverket på DOL forbyr meg det. [email protected] Takk for svar. Har noen et kjerringråd er jeg taknemlig. Kansje en lege kan svare på dette Hilsen 0 Siter
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 5. november 2000 Skrevet 5. november 2000 Til fredsliljen. Slitasjegikt blir oftest værre i kaldt vær. Det er viktig å holde de angrepne ledd varme. Noen har effekt av små doser Paracet og Ibux-liknende preparater. Noen har litt effekt av naturlegemidlet Gingo biloba, som øker blod-gjennomstrømning. Mosjon er viktig, leddene vil ikke slites raskere ned med normal fysisk aktivitet, men muskelsmerter og blodsirkulasjon bedres. 0 Siter
elbr Skrevet 20. november 2000 Skrevet 20. november 2000 Jeg vet at såkalte magnetarmbånd hjelper på det utroligste. Noen her som vet om hvor de er å få tak i? Jeg er en kvinne på 43 år som mest sannsynlig plages av fibromyalgi (arvelig anlagt), og jeg har selv brukt magnetarmbånd i 2 1/2 mnd. nå og oppnådde umiddelbart bedring i min "kontornakke". Jeg kunne ikke en gang legge hodet tilbake uten at det strammet og sved nedover ryggen. Dette er nå borte og jeg fungerer sånn noenlunde på jobben igjen. 0 Siter
elbr Skrevet 20. november 2000 Skrevet 20. november 2000 Jeg vet at såkalte magnetarmbånd hjelper på det utroligste. Noen her som vet om hvor de er å få tak i? Jeg er en kvinne på 43 år som mest sannsynlig plages av fibromyalgi (arvelig anlagt), og jeg har selv brukt magnetarmbånd i 2 1/2 mnd. nå og oppnådde umiddelbart bedring i min "kontornakke". Jeg kunne ikke en gang legge hodet tilbake uten at det strammet og sved nedover ryggen. Dette er nå borte og jeg fungerer sånn noenlunde på jobben igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.