Gå til innhold

På mitt verste....


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...går nok over...!

..snart..

..å gå ut heller...for det jeg ser underbygger bare en del av problemet...

Jeg ser mennesker.

Mennesker som IKKE er alene..

Alle har NOEN...

Ikke jeg...

Hvorfor ikke?

Kan ikke bare være depresjonen og svartsinnet mitt....ser jo på en del av innleggene her at det finnes mennesker med mer utagerende lidelser som likevel ikke er alene.....

Hva er galt med MEG da?!

Har ikke snøring...

Kanskje ingenting hjelper..?

Kanskje alle forsøk vil være totalt bortkastet?

Tror det beste jeg gjør, er å selge alt jeg har....sette pengene på høyrentekto. i ungenes navn og si...

Takk for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

..å gå ut heller...for det jeg ser underbygger bare en del av problemet...

Jeg ser mennesker.

Mennesker som IKKE er alene..

Alle har NOEN...

Ikke jeg...

Hvorfor ikke?

Kan ikke bare være depresjonen og svartsinnet mitt....ser jo på en del av innleggene her at det finnes mennesker med mer utagerende lidelser som likevel ikke er alene.....

Hva er galt med MEG da?!

Har ikke snøring...

Kanskje ingenting hjelper..?

Kanskje alle forsøk vil være totalt bortkastet?

Tror det beste jeg gjør, er å selge alt jeg har....sette pengene på høyrentekto. i ungenes navn og si...

Takk for meg...

"Alle har NOEN..."

Jeg lover deg - ikke alle har noen!

Vi må forsøke å fokusere på hvordan vi har det selv, og slutte å sammenligne med hvordan "alle andre" har det. Det er bare så vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

..å gå ut heller...for det jeg ser underbygger bare en del av problemet...

Jeg ser mennesker.

Mennesker som IKKE er alene..

Alle har NOEN...

Ikke jeg...

Hvorfor ikke?

Kan ikke bare være depresjonen og svartsinnet mitt....ser jo på en del av innleggene her at det finnes mennesker med mer utagerende lidelser som likevel ikke er alene.....

Hva er galt med MEG da?!

Har ikke snøring...

Kanskje ingenting hjelper..?

Kanskje alle forsøk vil være totalt bortkastet?

Tror det beste jeg gjør, er å selge alt jeg har....sette pengene på høyrentekto. i ungenes navn og si...

Takk for meg...

Har ikke du barn da?

Det er gjerne det som er halmstrået vårt, som gjør at vi har noe å kjempe for. Kan jo ikke skuffe dem. DET er noe å holde fast ved. Selv om det er tøft.

En ting er sikkert nemlig, INGEN barn får det bedre om den ene foreldren 'forsvinner'. De vil ha vonde tanker om det resten av livet. Kanskje slik som du har nå.

Men det vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

..å gå ut heller...for det jeg ser underbygger bare en del av problemet...

Jeg ser mennesker.

Mennesker som IKKE er alene..

Alle har NOEN...

Ikke jeg...

Hvorfor ikke?

Kan ikke bare være depresjonen og svartsinnet mitt....ser jo på en del av innleggene her at det finnes mennesker med mer utagerende lidelser som likevel ikke er alene.....

Hva er galt med MEG da?!

Har ikke snøring...

Kanskje ingenting hjelper..?

Kanskje alle forsøk vil være totalt bortkastet?

Tror det beste jeg gjør, er å selge alt jeg har....sette pengene på høyrentekto. i ungenes navn og si...

Takk for meg...

ikke forlat ungene dine da. jeg har ikke foreldre,det er vanskelig og ikke ha noen å støtte seg til og stille spørsmål til .det er vanskelig å finne ut alt helt alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...