Gå til innhold

Cipramil og alkohol


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Jeg fikk cipramil foreskrevet av legen og har tatt det i ca. 10 dager. Jeg er vanligvis forsiktig med alkohol, men tar gjerne noen vinglass eller gløgg med alkohol osv. nå rundt jul. Jeg har gjort det også nå og merker ingen forandringer, men hvor farlig er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Tror ikke det er direkte farlig, men pass på for du tåler mindre alkohol enn ellers. Da jeg gikk på cipramil tok jeg et par glass vin, øl etc,og tålte det godt. Men en gang jeg skulle på fest og det ble tatt inn større mengder, da kolapset jeg helt. (tror jeg ellers ville ha tålt de mengdene jeg da tok inn) altså, prøv deg frem og se hva du tåler, spesilet hvis det er festlig lag hvor det serveres mye alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Tror ikke det er direkte farlig, men pass på for du tåler mindre alkohol enn ellers. Da jeg gikk på cipramil tok jeg et par glass vin, øl etc,og tålte det godt. Men en gang jeg skulle på fest og det ble tatt inn større mengder, da kolapset jeg helt. (tror jeg ellers ville ha tålt de mengdene jeg da tok inn) altså, prøv deg frem og se hva du tåler, spesilet hvis det er festlig lag hvor det serveres mye alkohol.

Vanlig omgang med alkohol mens man bruker Cipramil er ikke noe problem. Jeg har tatt et par halvlitere i dag, og lever ennå ;-).

Legen min frarådet selvsagt "flatfyll," men det er jo ikke bra uansett. Prav deg forsiktig fram, så ser du hvordan det går.

Nyt gløggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...