Gå til innhold

Julegavetips til kjæreste i 30- årene (mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Aner ike hva jeg kal gi til kjæresten min i julegave. En mann som har alt, og er i 30- årene. Konsert- revy billetter? Klær?

Trenger virkelig tips- har ingen anelse!

Gjest alexsandra
Skrevet

Kjøp deg en dildo,og gi han ett "live" show han sent vil glemme....

Skrevet

Tja... hva med revy (om han liker det, men det gjør han vel siden du foreslår det) for to, og så en middag for to etterfulgt av en natt på hotell?

Eventuelt kan du kutte ut en eller flere av forslagene dersom det overskrider budsjettet.

Gjest alexsandra
Skrevet

Glemte å si at exstra spesielt blir det om resten av familien kan se på.

ilene1365380268
Skrevet

Kjøp Vamp sin cd: "Månemannen". Sang nr. 4 er spesielt bra!

Hva med polvarer?

En genser er alltid hyggelig å få. Truser og sokker alltid nyttig...

Hva med et stormkjøkken, fjellsko, fiskeutstyr, en tennisracket, sportsbag, annet sportsutstyr?

Skrevet

- et nummer:-)

- eller et abonnement på et blad eller en avis han leser eller kan tenkes å lese.

Skrevet

Det hjelper om du kan anslå sånn ca hvor mye penger du har tenkt å legge i gaven...?:-)

Skrevet

Jeg tenkte å gi mannen min skøyter - hvis jeg får tak i et par i hans størrelse da. Er jo litt seint ute.....

Skrevet

Hvordan er han som person, hvilke hobbyer har han?

Kluet med å finne den rette julegaven er å tenke en tid bakover - huske ting han i forbifarten har sagt at han trenger/har lyst på.

Gjest kvitsymra
Skrevet

DVD-filmer.Eg vet kjæresten min (28 år) ville likt Disney, Monsterbedriften og Ringenes Herre.

Og tegneseriebøker. Kiropraktortimer, massasjetimer, et snowboard, et ekte helikopter, en trailer med Coca Cola, en ukesbillett på Disney World, oppvaskmaskin, ny tørketrommel, ny billykt, bukser.

Skal bare vinne i lotto først! Men i mellomtiden skal han og jeg kjøpe et Scrabblespill i julepresang til oss selv.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...