Gå til innhold

Hvordan skal jeg takle følelsene overfor psykiateren?


Gjest christina24

Anbefalte innlegg

Gjest christina24

Har en del"heite"drømmer om psykiateren min.Jeg er 24 og han 42.Drømmene har etterhvert blitt til dagdrømmer og tanker.Jeg føler jeg ikke kommer videre i terapien nå,hva bør jeg gjøre?Tør ikke fortelle dette til han(er redd for hvordan han vil reagere. Le av meg el...),men har ikke mulighet til å skifte psykiater siden vi bor på på et lite sted.Men kan jo ikke stå på stedet hvil lenger heller...

Råd mottas med takk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det lureste du gjør er å fortelle han det.

Han er vant til det og det er ikke et unaturlig fenomen.

Det er garantert flaut, men han med sin utdannelse vil nok ta det profesjonelt og fortelle deg "hvor landet ligger".

Etter hvert vil følelsene avta og du skjønner hvorfor du følte slik.

Men det er viktig å skille mellom de som har som jobb å forstå deg og de som virkelig gjør det. Tross alt har han utdannelse i å forstå sånne som deg (og meg). Derfor føler du nok (underbevisst) at du endelig har møtt noen som du kan åpne deg for, som forstår deg, som er snill mot deg osv...

Håper du finner deg til rette en dag, hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DuIcinea

Åh , vet så godt hvordan det er. Sliter selv med det samme. Jeg har selvsagt verdens skjønneste psykolog, men jeg kommer aldri til å fortelle han om mine fantasier og dagdrømmer om han. Det er tross alt bare drømmer. Vi får bare håpe at de går over av seg selv. En vakker dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...