Gjest cancer 78 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Er ei jente på 24 som har vært plaget med migrene siden jeg var 12, har prøvd imigran, zomig og maxalt uten noe bedring av smertene. Jeg har for det meste den klassiske migrenen, med aura som synsforstyrrelser (blinde punkt), lammelse i motsatt arm og tunge, og glemmer ord. Kvalme var jeg plaget med før, men det har gitt seg, ellers så kan jeg få den typiske klasehodepina uten aura, men smerter rundt et øye som utvikler seg til migrene. Ettersom ingen av de migrene tablettene har fungert så har jeg vært på legevakta og fått en sprøyte med 0,5mg Ketogan (en type morfin), disse har jeg nå fått i stikkpiller (10 mg) Siden jeg har anfall sjeldnere enn en gang i mnd. Men disse er temmelig sterke, er det noen av dere som sliter med migrene som har prøvd noe slags alternativ medisin, har hørt at det kan funke, men aldri tatt steget til å komme meg til noe slikt. Vil gjerne høre fra flere der ute som kanskje sliter med medisiner. eneste som har funket hos meg er faktisk ketogan, har ikke prøvd stikkpillene enda, tror de virker litt psykisk på meg, stresser meg ikke opp ved å tenke "å, nei ikke enda en tur på legevakta", når det begynner å stramme seg rundt øra mine. håper noen som kan svare!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86244-migrenealterrnativ-behand/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.