Anettee1365380438 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg har hatt vondt i begge brystene i ca to uker. Jeg har ikke sagt det til noen fordi jeg ikke vil uroe noen unødvendig. Tenkte jeg skulle se det an. Men det går ikke bort. Føles som om det er en vond klump i begge to. Det gjør vondt å ligge på magen. Jeg har aldri hatt slikke ømme bryster før. Jeg føler det er på tide å gå til legen, men jeg har aldri vært syk og vet ikke helt hvor og hvordan jeg skal henvende meg. Fastlegen min er i hjembyen min, mens jeg stort sett oppholder meg i Oslo. Og nå er det jul og nyttår og sikkert vanskelig å komme til fastlegen på de helligdagene jeg skal være i hjembyen min. Hvor kan jeg henvende meg i Oslo? En allmennlege? Eller går man til et røntgeninstitutt? Håper noen kan hjelpe meg litt på vei! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86253-vondt-i-brystene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.