Gå til innhold

provosert av svein o høiby


Gjest provoserat

Anbefalte innlegg

Gjest provoserat

Han sa i Se&Hør at han var dypt deprimert og at legen anbefalte han å begynne med "lykkepiller". Fra nå av kalt antidepressiva, da jeg nekter å kalle en medisin mot psykisk sykdom for "lykkepiller" som om det var noe narkotikum som gjorde deg høy.

Svein O. Høiby nektet derimot å innta denne form for medisinering, fordi han sa det var NARKOTIKA!!!!!!!

Fyfaen.

Før jeg fikk antidepressiva, hadde jeg det jævlig. Satt i stolen og hylte og skreik av indre smerte. Klarte ikke fullføre videregående.

Nå har jeg det bra, og greier å jobbe og gå på skole!

Jeg er PROVOSERT!!!!!!!! Over måten mennesker som slett ikke er utdannet leger eller psykiatere uttaler seg om medisiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe å ta sånn på vei for det vel? :-) om svein o høiby kaller hva som helst, for hva som helst - så bryr man seg vel midt i ryggen om det NETTOPP fordi han er svein o høiby......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du skriver:

"Over måten mennesker som slett ikke er utdannet leger eller psykiatere uttaler seg om medisiner!"

Nettopp derfor kan du trygt blåse av sånne kommentarer.

God jul!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å ta sånn på vei for det vel? :-) om svein o høiby kaller hva som helst, for hva som helst - så bryr man seg vel midt i ryggen om det NETTOPP fordi han er svein o høiby......

Han sier det bare fordi han skal ha penger til sine daglige 10 pils eller så...alt for penger vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...