Gå til innhold

Legen i morgen .......ja?


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg noe som forhåpentligvis blir en positiv omvendning i mitt liv...

Håper bare legen vet hva han gjør...?

Har time kl.9 i morgen tidlig..er litt nervøs....vet ikke hvorfor..?

Kanskje "bare" fordi det er VIKTIG? Jeg gjør jo faktisk et forsøk på å redde mitt eget liv..... Frykter bare at legen skal bli mer til hinder enn til hjelp.....?

Jeg hater å bli bagatellisert....jeg har lidd meg gjennom så mange dager, uker, måneder, år.....

Klarer ikke mer nå...

Rett og slett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Sørg for at legen virkelig forstår hvor ille det er nå da!!!

Det er så fort å gå i den fella at (særlig hvis en er det minste mer ovenpå enn enn pleier) når en først sitter der så får en liksom ikke forklart seg ordentlig.

Kanskje du rett og slett skulle skrive ut et par av innlegga dine her og ta med?

Vet ikke om du har pleid å gå til legen. Har ikke inntrykk av det. Noen av dem har nemlig ikke så veldig god tid til pasientene, så en må på en måte 'bite seg fast'. Det er en treningssak. Leger er veldig forskjellige, men så er du litt forberedt. Ikke gå ut den døra før du har sagt det du skal! Blir du ikke ferdig så be om en ny time umiddelbart.

Lykke til! Ser fram til rapport i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for at legen virkelig forstår hvor ille det er nå da!!!

Det er så fort å gå i den fella at (særlig hvis en er det minste mer ovenpå enn enn pleier) når en først sitter der så får en liksom ikke forklart seg ordentlig.

Kanskje du rett og slett skulle skrive ut et par av innlegga dine her og ta med?

Vet ikke om du har pleid å gå til legen. Har ikke inntrykk av det. Noen av dem har nemlig ikke så veldig god tid til pasientene, så en må på en måte 'bite seg fast'. Det er en treningssak. Leger er veldig forskjellige, men så er du litt forberedt. Ikke gå ut den døra før du har sagt det du skal! Blir du ikke ferdig så be om en ny time umiddelbart.

Lykke til! Ser fram til rapport i morgen.

....eh..hva kan jeg si?

Innleggene (de viktigste) er skrevet ut alt....:-) ..tar ingen sjanser....har lett for å være "litt ovenpå" tidlig på dagen.....så sant jeg har fått sove om natta...(TV /sofa -"trikset" virket forøvrig bra...?) Det var deg...eller...?

Håper bare legen tar seg tid til å lese dem...?

spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det hørtes jo bra ut. Du tenker jo på det meste. Overraskende til mann å være. (hehe). Da går det nok bra!

Sofa-trikset var mitt ja! Hyggelig at du hadde nytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo bra ut. Du tenker jo på det meste. Overraskende til mann å være. (hehe). Da går det nok bra!

Sofa-trikset var mitt ja! Hyggelig at du hadde nytte av det.

....kunne sverge på at evnen til å tenke på ting var min store byrde her i livet..?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

....kunne sverge på at evnen til å tenke på ting var min store byrde her i livet..?:-)

Ja, det er jo det jeg mener! Det er slik vi kvinner pleier å være (blir beskyldt for å være). Tenker og bekymrer oss syke. Tenker på alt og alle, bekymrer oss for det meste.

Menn virker derimot ofte som om de ikke bekymrer seg om noe, har dårlig samvittighet for noe, gruer seg til noe osv. Men det er vel kanskje heller at de ikke innrømmer det slik du gjør. Sannsynligvis så gjør vel heller ikke du det i RL? DET var nok forklaringa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...