Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

shitt !!! Men hvem er faren ?

Du er nok ikke den første kvinnen som har stillet seg det spørsmålet etter et litt for fuktig julebord med uante konsekvenser. Da har du to muligheter.

1) Skyld på jomfrufødsel, selv om jeg må advare deg om at det er bare en kvinne som jeg vet om, som har kommet unna med den unnskyldningen der. Hun het Maria, og bodde i Midt-østen for 2000 år siden.

Da er det nok tryggere å gjøre som kvinner flest gjør når de har havnet i "uløkka" og ikke klarer å finne ut hvem som er faren-

2) Finn på en, eller bare oppgi navnet til en du godt kunne tenke deg skulle betale barnebidragene dine..

Jeg tror i alle fall at jeg ikke har hatt noe med det å gjøre. Jeg ville vel husket det, og du ville garantert husket det... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86391-pnukyb/#findComment-470816
Del på andre sider

Du er nok ikke den første kvinnen som har stillet seg det spørsmålet etter et litt for fuktig julebord med uante konsekvenser. Da har du to muligheter.

1) Skyld på jomfrufødsel, selv om jeg må advare deg om at det er bare en kvinne som jeg vet om, som har kommet unna med den unnskyldningen der. Hun het Maria, og bodde i Midt-østen for 2000 år siden.

Da er det nok tryggere å gjøre som kvinner flest gjør når de har havnet i "uløkka" og ikke klarer å finne ut hvem som er faren-

2) Finn på en, eller bare oppgi navnet til en du godt kunne tenke deg skulle betale barnebidragene dine..

Jeg tror i alle fall at jeg ikke har hatt noe med det å gjøre. Jeg ville vel husket det, og du ville garantert husket det... ;-)

Alt. 3 - Du er ditt ansvar bevisst som man og tar på deg skylden for dette her !!??

Mulig cona blir litt pissed - men jeg satser på at hun reagerer litt tregt siden hun så vidt jeg vet fremdeles ligger i frysern sånn at vi kan fundere ut en plan for å håndtere det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86391-pnukyb/#findComment-470975
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...