McLoud Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Fellespausa på fredagene, for da spiser vi pizza og drekker øl....eller, ikke akkurat øl da, men vi later som om det er det i hvert fall. Døren hvor det står personalutgang. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Døren hvor det står personalutgang. Sitter du kanskje nære garderobeskapet og har utsikt til klokka ? 0 Siter
Sofline Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Websidegeneralen her oppe :-) Motto; kom på nett som en rakett, uten å bli svett, Ulven fikser så innmari lett, sidene oppe før du får sagt kake. (faen ..det rimte ikke, må jobbe mer med det der) kake ekak (der fikk du den baklengs også) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 kake ekak (der fikk du den baklengs også) Hva med kake ? Du er litt uklar i dag. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Hva med kake ? Du er litt uklar i dag. "Motto; kom på nett som en rakett, uten å bli svett, Ulven fikser så innmari lett, sidene oppe før du får sagt kake." Der har du kaka di! Jeg har sagt kake. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 "Motto; kom på nett som en rakett, uten å bli svett, Ulven fikser så innmari lett, sidene oppe før du får sagt kake." Der har du kaka di! Jeg har sagt kake. Jammen ! Det siste skulle jo rime på lett ? 0 Siter
double Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Arbeidsmiljøet, kollegene, at det bare er mannfolk på min avdeling 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jammen ! Det siste skulle jo rime på lett ? Hva med "fett" "rett" "sett"? Rimer... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva med "fett" "rett" "sett"? Rimer... Nei, det går ikke. Jeg får spørre Pappa Bjørn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.