Gå til innhold

Noen som har en uke til overs....?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå går bare _alt_ imot.

Dagene og ukene bare flyter sammen i en tykk grøt av motgang og nå er det plutselig under en uke igjen til jul...

Jeg har ikke fått tid til å forberede meg mentalt på dette. Jeg trenger en uke til!

Føler at jeg henger i enden av et tau som noen drar med seg i full fart. Jeg henger bare der og slenger for jeg rekker ikke sette bena i bakken igjen før noe nytt kommer og river underlaget bort fra føttene mine.

Skulle ønske livet hadde en pauseknapp så man bare kunne rekke å finne tilbake litt fotfeste av og til.

Løpeskoa mine er utslitte og nå har jeg sår under bena av all løpingen uten såler...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86405-noen-som-har-en-uke-til-overs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...