conan Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Siden du tydeligvis ikke er her på DOL akkurat nå, hva gjør du da? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Kjeder gørra ut av meg.. leser på alle forum for å finne noe spennende. Nå skal jeg sminke meg og lese VG - gidder ikke mer.. Ikkr før det blir noe action her! ; ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg var hos legen og fikk konstantert drikkeforbud i uoverskuelig framtid 0 Siter
Zirine Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg lurer på om jeg ikke snart bør kaste i meg no frokost ... 0 Siter
Gjest Kjærlighet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg var hos legen og fikk konstantert drikkeforbud i uoverskuelig framtid Hvorfor drikkeforbud? 0 Siter
carma Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Røyker og drikker cola. Inni hodet mitt rydder jeg ut av oppvaskmaskinen. Jeg er ganske flink til det. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Hvorfor drikkeforbud? Leverprøvene mine har tatt en dramtatisk vending den siste uka Ikke nok med det. Jeg har forbud mot alt som heter fysisk aktivitet, sex, og et generelt svetteforbud. 0 Siter
Zirine Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg var hos legen og fikk konstantert drikkeforbud i uoverskuelig framtid *knegge* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 *knegge* Hehe, jeg overlever drikkeforbudet, men leververdiene var farlig høye. 0 Siter
Gjest Kjærlighet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Leverprøvene mine har tatt en dramtatisk vending den siste uka Ikke nok med det. Jeg har forbud mot alt som heter fysisk aktivitet, sex, og et generelt svetteforbud. auda! Det var jo ikke rent lite? men har du generelt hatt problemer med leveren siden du går for å få den sjekket? 0 Siter
Gjest Yunalesca 23 Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Skriver på en oppgave som skal leveres inn om noen dager ...blæh! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 auda! Det var jo ikke rent lite? men har du generelt hatt problemer med leveren siden du går for å få den sjekket? Nei, leveren min er i utgangspunktet fin. Sjekker den fordi jeg har kyssesyke, og da hendet det at leveren blir betent. Blodprøvene jeg fikk svar på forrige uke viste at leveren bare var svakt angrepet, og at jeg mest sannsynlig ville få gode nyheter i dag. Det var ikke tilfelle og levern min er nå farlig hardt angrepet. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Har akuratt kommet hjem fra shopping runde fy som pænga flyr :-D 0 Siter
Gjest Kjærlighet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Nei, leveren min er i utgangspunktet fin. Sjekker den fordi jeg har kyssesyke, og da hendet det at leveren blir betent. Blodprøvene jeg fikk svar på forrige uke viste at leveren bare var svakt angrepet, og at jeg mest sannsynlig ville få gode nyheter i dag. Det var ikke tilfelle og levern min er nå farlig hardt angrepet. uff da...god bedring og lykke til ihvertfall! Kjipt det måtte skje rundt jule/nyttårstider! 0 Siter
conan Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Skrevet 18. desember 2002 Nei, leveren min er i utgangspunktet fin. Sjekker den fordi jeg har kyssesyke, og da hendet det at leveren blir betent. Blodprøvene jeg fikk svar på forrige uke viste at leveren bare var svakt angrepet, og at jeg mest sannsynlig ville få gode nyheter i dag. Det var ikke tilfelle og levern min er nå farlig hardt angrepet. Men, plikter du ikke å oppgi hvilken dolerinne det er som har smittet deg, slik at vi andre kan styre klar? ;-) God bedring, forresten. :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 uff da...god bedring og lykke til ihvertfall! Kjipt det måtte skje rundt jule/nyttårstider! Jo, takk. Ja, blir dårlig med romjulsfyll i år, men det gjør forsåvidt ikke så mye så lenge jeg blir frisk igjen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Men, plikter du ikke å oppgi hvilken dolerinne det er som har smittet deg, slik at vi andre kan styre klar? ;-) God bedring, forresten. :-) Denne dolerinnen sjekket seg selvsagt for kyssesyken når jeg sa at jeg hadde fått det, og hun testet utrolig nok negativt. Så du har intet å frykte Takker for bedringsønskene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.