Gå til innhold

FU: Det er så dødt her, altså...

Anbefalte innlegg

Jo, takk.

Ja, blir dårlig med romjulsfyll i år, men det gjør forsåvidt ikke så mye så lenge jeg blir frisk igjen.

Huffda. Dårlige nyheter rett før jul da, gitt.

Vel, vel, vi får håpe nissen har med God Bedring til deg i sekken sin i år da! :-)

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

31

• Sofline

9

• Line

7

• conan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Denne dolerinnen sjekket seg selvsagt for kyssesyken når jeg sa at jeg hadde fått det, og hun testet utrolig nok negativt. Så du har intet å frykte :)

Takker for bedringsønskene :)

Så selv om vi klinte på den kinoen, så er ikke det farlig for meg?

Huffda. Dårlige nyheter rett før jul da, gitt.

Vel, vel, vi får håpe nissen har med God Bedring til deg i sekken sin i år da! :-)

Jeg håper i hvert fall at nissen er snill mot meg på lille nyttårsaften, når jeg igjen får svar på leverprøvene :)

Synes du? Jeg ble ikke litt vel røff, da? Den skinncapsen var forresten veldig stilig til deg..

Skinncappen? Hrmf. Jeg hadde i det minste forventet at du kommenterte skinnskjørtet mitt. Det var snertent, for ikke å snakke om ganske kostbart!

Min nye frisyre var tydligvis ikke verdt å nevne den heller, nei!

Annonse

Skinncappen? Hrmf. Jeg hadde i det minste forventet at du kommenterte skinnskjørtet mitt. Det var snertent, for ikke å snakke om ganske kostbart!

Min nye frisyre var tydligvis ikke verdt å nevne den heller, nei!

Beklager det, men den barten din kilte så godt at jeg bare lukket øynene og nøt det hele.. :-)

Annonse

Får du spise feit julemat da eller må du på diett?

Jeg kan spise hva jeg vil.

Det eneste forbudet jeg har er alkohol og all fysisk aktivitet, og med fysisk aktivitet så menes alt som er av en slik intensitet at jeg så smått begynner å svette.

Jeg kan gå noen turer, that's it.

Jeg glemte å spørre om det er greit at jeg går på hockeykamper, men ikke faen om jeg gir slipp på de tre neste kampene :)

Menmen... så lenge jeg ikke skal spille så er det vel ikke noe mas :)

Nei, leveren min er i utgangspunktet fin. Sjekker den fordi jeg har kyssesyke, og da hendet det at leveren blir betent.

Blodprøvene jeg fikk svar på forrige uke viste at leveren bare var svakt angrepet, og at jeg mest sannsynlig ville få gode nyheter i dag. Det var ikke tilfelle og levern min er nå farlig hardt angrepet.

Uffda, høye leverprøver er ikke noe morsomt.

Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det, men det skyldes at da jeg hadde høye leverprøver, fikk jeg beskjed om at det var kreft og at jeg hadde under 2 år igjen.

Godt at du har fått vite at dine skyldes kysse-syken. God bedring, og ligg unna paracet og andre smertestillende som ikke er bra for leveren. Les på alt av tabeletter før du hiver innpå!

Jeg kan spise hva jeg vil.

Det eneste forbudet jeg har er alkohol og all fysisk aktivitet, og med fysisk aktivitet så menes alt som er av en slik intensitet at jeg så smått begynner å svette.

Jeg kan gå noen turer, that's it.

Jeg glemte å spørre om det er greit at jeg går på hockeykamper, men ikke faen om jeg gir slipp på de tre neste kampene :)

Menmen... så lenge jeg ikke skal spille så er det vel ikke noe mas :)

En i klassen min på vg. hadde kyssesyken og måtte ta det med ro et halvt år, får håpe du slipper å måtte gå så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...