molli Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jo, takk. Ja, blir dårlig med romjulsfyll i år, men det gjør forsåvidt ikke så mye så lenge jeg blir frisk igjen. Huffda. Dårlige nyheter rett før jul da, gitt. Vel, vel, vi får håpe nissen har med God Bedring til deg i sekken sin i år da! :-) 0 Siter
conan Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Skrevet 18. desember 2002 Denne dolerinnen sjekket seg selvsagt for kyssesyken når jeg sa at jeg hadde fått det, og hun testet utrolig nok negativt. Så du har intet å frykte Takker for bedringsønskene Så selv om vi klinte på den kinoen, så er ikke det farlig for meg? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Huffda. Dårlige nyheter rett før jul da, gitt. Vel, vel, vi får håpe nissen har med God Bedring til deg i sekken sin i år da! :-) Jeg håper i hvert fall at nissen er snill mot meg på lille nyttårsaften, når jeg igjen får svar på leverprøvene 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Så selv om vi klinte på den kinoen, så er ikke det farlig for meg? Neida, det smitter ikke så lett, og det var uansett verdt det! Du kan dine tungeting 0 Siter
conan Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Skrevet 18. desember 2002 Neida, det smitter ikke så lett, og det var uansett verdt det! Du kan dine tungeting Synes du? Jeg ble ikke litt vel røff, da? Den skinncapsen var forresten veldig stilig til deg.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Synes du? Jeg ble ikke litt vel røff, da? Den skinncapsen var forresten veldig stilig til deg.. Skinncappen? Hrmf. Jeg hadde i det minste forventet at du kommenterte skinnskjørtet mitt. Det var snertent, for ikke å snakke om ganske kostbart! Min nye frisyre var tydligvis ikke verdt å nevne den heller, nei! 0 Siter
Amiga Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Mingler, mailer, vasker, støvsuger, nå burde jeg egentlig stryke gardiner, men her er jeg. ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg var hos legen og fikk konstantert drikkeforbud i uoverskuelig framtid Drikkeforbudet overlever du fint, god bedring! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Drikkeforbudet overlever du fint, god bedring! :-) Drikkeproblemet er mitt minste problem, og takk 0 Siter
Amiga Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Drikkeproblemet er mitt minste problem, og takk Verre med sexen? *hehe* 0 Siter
conan Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Skrevet 18. desember 2002 Skinncappen? Hrmf. Jeg hadde i det minste forventet at du kommenterte skinnskjørtet mitt. Det var snertent, for ikke å snakke om ganske kostbart! Min nye frisyre var tydligvis ikke verdt å nevne den heller, nei! Beklager det, men den barten din kilte så godt at jeg bare lukket øynene og nøt det hele.. :-) 0 Siter
naiv Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Skriver blabla-julekort til noen gamle tanter og onkler, da jeg vet at de setter pris på å få det. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Verre med sexen? *hehe* Jeg tenker faktisk ikke så mye på sex om dagen, selv om det er et par uker siden sist Det viktigste er at leveren min blir helt bra igjen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Beklager det, men den barten din kilte så godt at jeg bare lukket øynene og nøt det hele.. :-) Det var derfor jeg bareberte meg forrige dagen 0 Siter
Amiga Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg tenker faktisk ikke så mye på sex om dagen, selv om det er et par uker siden sist Det viktigste er at leveren min blir helt bra igjen. Får du spise feit julemat da eller må du på diett? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Får du spise feit julemat da eller må du på diett? Jeg kan spise hva jeg vil. Det eneste forbudet jeg har er alkohol og all fysisk aktivitet, og med fysisk aktivitet så menes alt som er av en slik intensitet at jeg så smått begynner å svette. Jeg kan gå noen turer, that's it. Jeg glemte å spørre om det er greit at jeg går på hockeykamper, men ikke faen om jeg gir slipp på de tre neste kampene Menmen... så lenge jeg ikke skal spille så er det vel ikke noe mas 0 Siter
Gjest fiolen Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Nei, leveren min er i utgangspunktet fin. Sjekker den fordi jeg har kyssesyke, og da hendet det at leveren blir betent. Blodprøvene jeg fikk svar på forrige uke viste at leveren bare var svakt angrepet, og at jeg mest sannsynlig ville få gode nyheter i dag. Det var ikke tilfelle og levern min er nå farlig hardt angrepet. Uffda, høye leverprøver er ikke noe morsomt. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det, men det skyldes at da jeg hadde høye leverprøver, fikk jeg beskjed om at det var kreft og at jeg hadde under 2 år igjen. Godt at du har fått vite at dine skyldes kysse-syken. God bedring, og ligg unna paracet og andre smertestillende som ikke er bra for leveren. Les på alt av tabeletter før du hiver innpå! 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg har abstinenser etter å ha vært uten internett siden 1.des. Forbannade Nextgentell,,,aldri mer!!!!!!!! Men takket være Telehor så er vi på nett igjen og da skal DOL brukes flittigt om dagen:) m.v.h 0 Siter
Amiga Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jeg kan spise hva jeg vil. Det eneste forbudet jeg har er alkohol og all fysisk aktivitet, og med fysisk aktivitet så menes alt som er av en slik intensitet at jeg så smått begynner å svette. Jeg kan gå noen turer, that's it. Jeg glemte å spørre om det er greit at jeg går på hockeykamper, men ikke faen om jeg gir slipp på de tre neste kampene Menmen... så lenge jeg ikke skal spille så er det vel ikke noe mas En i klassen min på vg. hadde kyssesyken og måtte ta det med ro et halvt år, får håpe du slipper å måtte gå så lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.