Gå til innhold

Kviser etter fylte 30 år.

Anbefalte innlegg

Gjest voksen og kvisete

Dette høres kanskje teit ut, men jeg forstår ikke dette. Jeg har aldri vært plaget med kviser... før nå. Nå kommer de hoppende bare jeg spiser en liten sjokolade (har aldri levd videre sunt, så sjokolade og usunn mat er ikke unormalt). Kan også nevne at jeg og samboeren prøver å bli gravid. Har hatt en SA, der et symptom henger igjen - melkesekret i bryst (prolaktin er normalt). Vet ikke om dette kan ha sammenheng, men hadde håpet det var noen der ute som kanskje hadda vært borti noe lignende - og kan fortelle meg hva som skjer - og om dette kan ha sammenheng.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86427-kviser-etter-fylte-30-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis er det noe du spiser som gjør det. Hvor sitter kvisene hen? Kan du ikke prøve å droppe sjokolade en stund da? vet at mange kan få kviser av krydder også, sterkt krydder.

Jeg får noe som LIGNER kviser, men det er det ikke, på haken og rundt munnen i ansiktet dersom jeg spiser epler (!). Merkelig nok.

Sannsynligvis er det noe du spiser som gjør det. Hvor sitter kvisene hen? Kan du ikke prøve å droppe sjokolade en stund da? vet at mange kan få kviser av krydder også, sterkt krydder.

Jeg får noe som LIGNER kviser, men det er det ikke, på haken og rundt munnen i ansiktet dersom jeg spiser epler (!). Merkelig nok.

Det utslettet du får etter å ha spist epler er kanskje en form for allergi. Som Karene skriver så er det lite som tyder på at det er en sammenheng mellom hva en spiser og om en har kviser. Tror det er mange myter ute og går angående kviser og årsaker/behandling.

• 4 uker senere...
Gjest Linejenta

Har du kanskje akkurat sluttet på p piller fordi du ønsket å bli gravid, kan dette være svaret. Mange p piller hindrer kviser, bla Diane....

Jeg bruker brevoxyl på kvisene og er selv gravid. Spurte om dette var greit for legen og det var det.. Funker greit..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...