Gå til innhold

skal kjøpe hårfarge

Anbefalte innlegg

Jeg har nå plukket ut grå hår i 4 år, men det begynner å bli såpass mye at jeg nå har innsett at jeg må farge hvis jeg ikke skal bli altfor tynnhåret.

Er det noe spesielt merke som dekker grått hår 100%, som dere har erfart? Prøvde en gang en hårtoning, men det dekket ikke i det hele tatt, så nå må hardere skyts til. På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86442-skal-kj%C3%B8pe-h%C3%A5rfarge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fordi du fortjener det

Kjøper du permanent farge, velg en som er litt lysere enn din egen farge. De fleste fargene blir mørkere enn du tror, etterveksten blir penere på denne måten, og blir det for mørkt blir håret lett en "hjelm".

Gå til et perfymeri med noen som har litt peiling (kveldstid / helger er det mye ekstrahjelper bak kassen), ikke kjøp det billigste, kvalitet koster litt mer.

Og selvsagt er det beste / tryggeste å gå til frisøren (hvis du har råd).

Gjest Pricilla

Du trenger ikke gå til noe frisør eller dyrt parfymeri - det er bare noe tull! Både jeg og moren min har farga håret i mange år, og et har blitt så fint så! Behandler du håret med hårkur en gang i uka, så blir ikke håret så slitt heller.

Gå på H&M (eller cubus) og kjøp hårfarge der, den fra L ´oreal er bra. Den koster ca. 120. (Er en stund siden jeg farga håret nå..)

Husk å gni inn fargen i hele hodebunnen. Og får du farge i panna eller i ørene så får du det lett bort med fuktighetskrem på bomull - men ta det så fort som mulig, så det ikke tørker.

Lykke til! Synes ikke det er noe vits å bruke mer penger på det enn man må, de i frisørsalongen koster mye mer pga merket - bare tull!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...