Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

18

• kie

12

• Altman

9

• nanna

6

Mest aktive i denne tråden

Visst faen. Akkurat nå ser jeg på "The Return of the Spacepussies", som er en særdeles god film av den seksuelle sorten. Nå er det riktignok min kjære som har kjøpt den, så spenningen er ikke helt til å ta å føle på.

Ellers så har jeg prøvd bodylotion i dag, men det sier du ikke til noen, ok?

Hvor mye får jeg for å holde kjeft?

:blakk:

Annonse

Hvor mye får jeg for å holde kjeft?

:blakk:

Ellers så har jeg åpnet en flaske med vin som jeg nyter i det stille..... eller stille og stille, det er begrenset hvor stille det blir med en slik film i spilleren.

Men bortsett fra det så har jeg kjøpt "Alt om min far" i dag, Denne skal sees før jeg køyer.

"En annen ting jeg kan si om Retz er at han er fra en storby.

Oslo nemlig; for han har et språk som er typisk for "tøffe-tøffe" gutter fra Oslo.

Retz... du er så lett å gjennomskue"

;-)

Også er h*n egentlig mann. Med liten tissefant. Derfor kjønnsoperasjon. Sånn er det.

Annonse

Ellers så har jeg åpnet en flaske med vin som jeg nyter i det stille..... eller stille og stille, det er begrenset hvor stille det blir med en slik film i spilleren.

Men bortsett fra det så har jeg kjøpt "Alt om min far" i dag, Denne skal sees før jeg køyer.

Jeg har filmplaner i jula:

Citizen Kane

The Birds

Hitlerdokumentar

Centennial

Deliverance

Herregud, må få se og sett noen nye filmer.

Hvilken bodylotion bruker du?

Jeg har filmplaner i jula:

Citizen Kane

The Birds

Hitlerdokumentar

Centennial

Deliverance

Herregud, må få se og sett noen nye filmer.

Hvilken bodylotion bruker du?

Citizen Kane har jeg aldri fått sett, så den er høyt oppe på lista. Ellers så skal jeg prøve å få kjøpt Spinal Tap, som jo er en klassiker.

Bodylotion snakker vi ikke om! Spør meg heller om biler, motorer og ligndene, ok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...