nanna Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Hun er sånn som må overgå litt vettu. Hun kan ikke ha vanlig hoste. Hvis du skriver *gå*, så må hun skrive *løpe* Skjønner? Ja, har vært borti et par sånne før. *dulte* 0 Siter
Retz Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Citizen Kane har jeg aldri fått sett, så den er høyt oppe på lista. Ellers så skal jeg prøve å få kjøpt Spinal Tap, som jo er en klassiker. Bodylotion snakker vi ikke om! Spør meg heller om biler, motorer og ligndene, ok? Ok: Har du adsl-bremser? Serverstyring? Har du oppgradert girkassa? Har du lasta ned reservehjul? Hvilken os har du, bensin eller diesel? Tips: Du hadde sikkert kledd Noa bodylotion. Det er glitter i den. ;-) 0 Siter
Altman Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Ja, har vært borti et par sånne før. *dulte* Hmpf... Altså, jeg er ikke sånn. Jeg er bare sur. 0 Siter
Retz Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Ja, har vært borti et par sånne før. *dulte* :knegg: 0 Siter
naiv Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Tsssjj, ikke saboter imaget mitt, da! Beklager, men du _er_ god & rar... 0 Siter
Retz Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Beklager, men du _er_ god & rar... Hmm, ok da, naiv, Tænkju. ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hmpf... Altså, jeg er ikke sånn. Jeg er bare sur. Den tenker jeg vi lar stå ukommentert. Hehe. 0 Siter
kie Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Den tenker jeg vi lar stå ukommentert. Hehe. ukommenterer jeg også 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Egentlig har jeg tre. Klitter altså. Bare se: http://www.bokprat.com/mingle/forum/images/smilies/troll.gif Hvem faen trenger G-punkt. Sikker på at det ikke er danglebær? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.