tsofia Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Føler ingenting lenger. Er ikke glad. Er ikke deppa. Alt jeg skriver blir bare klisjeer. Synes alt blir gjentakelser. Selv dette innlegget er en gjentakelse av tidligere innlegg. Jeg har vel landa fra min levende tilstand der jeg følte glede og smerte. Føler ingenting lenger. Jo jeg er glad for at jeg har et sosialt nettverk og at jeg ikke skal feire jula alene. Jeg har det ikke så ille men akkurat i dag. Akkurat i dag er jeg bare tom. 0 Siter
M_83 Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Vet akkurat åssen du føler det! Hele livet mitt er en rutine! Og hver dag er like ille. Hater det! Føler meg tom jeg også. Vil ha mer ut av livet mitt! Tipper at du er født i Værens tegn. 0 Siter
lassek1365380439 Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 hallo på deg....hvor gammel er du ? Grunnen til at jeg spør er at jeg ville svart forskjellig til en 16 åring og en 70 åring...! 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 samme her, er så tom. selv om jeg har det bra, tralla la la 0 Siter
TRISTIAN Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Vet godt hva du mener...har selv sittet her og hatt lyst til å ha noe å skrive om....blir så inderlig skuffet når jeg finner ut alt er sagt før....triste greier....men det ligger vel i ordet : ekte, fullstendig tomhet er bare... ....ubeskrivelig. (enda godt det går litt opp og ned...?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.