Gå til innhold

til legen: mensen: utsettelse?


Gjest stresset

Anbefalte innlegg

Gjest stresset

hvor lenge kan mensen bli utsatt på grunn av stress??? Jeg har et lite problem... Jeg har ikke ligget meg typen min, men mensen kommer ikke. Vi er ganske stressa etter hvert. Grunnen til at vi stresser er at han kanskje hadde noe på fingrene... det er gått ca 6 dager over tiden... Og hvis dette er tilfellet: hvordan gå frem for å fjerne dette ( abort) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ta en graviditetstest og er den negativ kan du se det an en måned eller to. Hvis du er gravid og ønsker abort kan du enten få henvisning av din lege til en gynekologisk avdeling eller du kan selv ringe gynekologisk poliklinikk for å få time. Gå så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stresset

Ta en graviditetstest og er den negativ kan du se det an en måned eller to. Hvis du er gravid og ønsker abort kan du enten få henvisning av din lege til en gynekologisk avdeling eller du kan selv ringe gynekologisk poliklinikk for å få time. Gå så fort som mulig.

Men hvor lenge kan den utsettes av stress??? ( mensen). Og hvor sikre er graviditetstestene??? Tenk om den viser negativ, men at jeg er gravid: da blir det for sent å ta abort ( 10 - 12 uker??? )

Hvilke komplikasjoner kan oppstå etter en abort??? Og hvordan utføres den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...