Gå til innhold

Brystforrstörelse

Anbefalte innlegg

Jag har bokat tid för en brystforstörrelse. Ett gelehallon inlägg på 190 ml under brystmuskeln. Tror det blir best då jeg er meget tynn. Hvor lang tid tar det etter operasjonen tills jeg ubehindret kan lyfte på armarna?

Hvor lang tid tar det för jeg kan bäre matposer ubehindret?

Önsker operasjonen meget starkt men lurer også på hvordan en ev framtida kaereste kommer at reagera på at jeg har brystimplantat....

tacksam for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86481-brystforrst%C3%B6relse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene Harepus

Hei

Jeg tok brystforstørrelse for ca 1,5 år siden..

Jeg lå strak ut i sengen de første 2-3 dagene, men etter det kom jeg meg raskt.

Jeg tror legen sa at jeg skulle vente 1-2 uker med å løfte armene mye.. Det kjenner du også godt selv.. Det er kjempevondt i begynnelsen.

Når det gjelder hva du kan bære er det litt opp til hver enkelt.. Noen har mer problemer enn andre, men du bør være forsiktig de første ukene.. Be noen du kjenner handle slike ting for deg.

I tillegg MÅ du huske på å være flink å bruke stram sporst-BH de første 3-6 mnd etter operasjonen. Da får du et mye finere resultat og arret blir finere. Du kan på den måten også unngå å få en kapsling av innlegget.

Jeg tenkte også på hva min fremtidige kjæreste eller mann ville si, men det har bare blitt godt mottatt hos min kjære. Han synes jeg er mye mer sexy nå som jeg selv føler at jeg har en kropp jeg trives i..

Det som er viktig er jo at du selv vet hvorfor du gjør dette og på en fornuftig måte forklarer han det..

De fleste menn vil nok ikke se det som noe problem.

Ta operasjonen og ikke tenk på hva andre vil si!

Hør etter hva legen råder deg til og vær flink med å holde puppene dine i ro etterpå!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86481-brystforrst%C3%B6relse/#findComment-471628
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...