pallen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har det siste året vært plaget av at ett eller begge ørene blir varme og røde. Ofte er det bare ett av dem, oftest det venstre, mens det andre kan ha en relativt naturlig temperatur og farge. Jeg gjorde for en stund siden et eksperiment ved å bruke air-condition anlegget i bilen etter at enstre øret ble meget rødt og varmet og det høyre noe rødt. Etter noen minutter i bilen med kald luft rett i ansiktet merket jeg at varmen og rødheten forsvant. Men i løpet av noen minutter etter at jeg gikk ut av bilen merket jeg at varmen og rødheten var på vei tilbake. Dersom jeg er innendørs og rommet inneholder en relativt høy temperatur forekommer det ofte også. Paradokset er at jeg i den senere tid har spilt fotball både utendørs og innendørs uten at problemet oppstod under aktiviteten. Men noen minutter etter, i bilen på vei hjem, har jeg gjentatte ganger opplevd problemet. Når det oppstår varer det vanligvis i +- halvannen time. Det er bare øret/ørene som blir røde og varme, Iallefall i den grad. Noen som vet hva som forårsaker problemet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86482-periodisk-r%C3%B8de-og-varme-%C3%B8rer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.